شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان:
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: به منظور انجام مهمان نوازی در خور، در بازدیدهای کاروان های راهیان نور، دستگاه‌های اجرایی و حکومتی در کنار سپاه حضور دارند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: به منظور انجام مهمان نوازی در خور، در بازدیدهای کاروان های راهیان نور، دستگاه‌های اجرایی و حکومتی در کنار سپاه حضور دارند.

 پیمان کاظمی‌نژاد در جلسه ستاد راهیان نور و ساماندهی یادمان‌های شهدا که امروز(21 دی ماه) در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: آبادان از ابتدای انقلاب تاکنون از شهرستان‌های مهم کشور بوده است که با همکاری مردم و مسئولان توانسته نام خود را همواره با مقاومت و رشادت عجین کند.

وی افزود: در سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه ساماندهی سفرهای راهیان نور داشتیم و مناطق عملیاتی خوزستان حدود 4 میلیون و 600 هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

کاظمی‌نژاد عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور مشاور عالی ریاست جمهور، از استان خوزستان در زمینه پوشش خدماتی و اجتماعی و فرهنگی مراسم اربعین حسینی و برگزاری بازدیدهای راهیان نور تقدیر ویژه‌ای داشتند و از اهتمام استاندار خوزستان نسبت به این موضوع تشکر شد.

وی ادامه داد: در سال جاری تصمیم بر آن است که جلسات اجرایی برپایی بازدیدهای راهیان نور در شهرستان‌های مربوط برگزار شود. در حالی که در برگزاری سفرهای کاروان‌های راهیان نور، کار اصلی با سپاه است ولی دستگاه‌های اجرایی و حکومتی نیز باید در کنار سپاه حضور داشته باشند تا مهمان‌نوازی درخوری انجام شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: با توجه به بالا بودن حجم کار، یکی از مصوبات در جلسه 15 دی ماه در استانداری خوزستان تصویب شد که مشاوری برای کارشناسی و رفع مشکلات زیرساختی یادمان‌های موجود در شهرستان‌ها مشخص شود.

وی ادامه داد: از آنجا که باید تاسیسات دائمی برای یادمان‌ها ساخته شود، اعتبارات لازم به یادمان‌ها تخصیص خواهد یافت و در این شرایط، انتقال محل برگزاری جلسات از مرکز استان به شهرستان، به منزله اجرایی شدن کار و برطرف کردن کوچک‌ترین نقایص است.

کاظمی‌نژاد با اشاره به شرایط انقباضی اقتصاد در کشور گفت: همکاری مردم، مسئولان و سپاه در کنار هم موجب شد تمام مشکلات و کمبودها در سال‌های گذشته با همت عالی این سه راس برطرف شود.


وی اظهار کرد: دلیل اصلی برگزاری جلسات ستاد راهیان نور زودتر از زمان معمول، آن است که با در نظر گرفتن پیش‌بینی‌های لازم، فرصت کافی برای تصمیم‌گیری‌های مهم داشته باشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان عنوان کرد: در این جهت تمام ارگان‌ها همکاری کنند تا اولویت‌های کشوری، استانی و شهرستانی با حفظ اهمیت خود انجام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار