شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
مدیرکل اداره بندر خرمشهر:
غرق شدن شناور در دهانه اروند تلفات جانی در پی نداشت و هر ۶ سرنشین این شناور با حضور به‌موقع نیروهای امداد و نجات جان سالم به دربردند.
مدیرکل اداره بندر خرمشهر گفت: غرق شدن شناور در دهانه اروند تلفات جانی در پی نداشت و هر ۶ سرنشین این شناور با حضور به‌موقع نیروهای امداد و نجات جان سالم به دربردند.

عادل دریس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: شناوری از نوع دوبه بانام فردین که عازم کشور کویت بود به علت عدم رعایت اصول فنی غرق شد.

وی با بیان اینکه این دوبه در زمان حادثه حامل بار بوده است، عنوان کرد: بار این شناور پودر سنگ بوده است که در ساختمان‌سازی کاربرد دارد.

مدیرکل اداره بندر خرمشهر عامل غرق شدن این شناور را عدم تعادل در آب توصیف کرد و افزود: تخلیه غیراصولی آب شناور سبب این عدم تعادل شده است.
دریس با اشاره به مکان غرق شدن دوبه فردین، بیان کرد: این شناور پس از حرکت و رسیدن به دهانه رودخانه اروند دچار این سانحه شد.

وی گفت: ظرفیت این شناور یک هزار تن بوده که در زمان غرق شدن 713 تن بار در آن وجود داشته و همچنین دوبه فردین دارای طول 55 و عرض 9 متر بوده است.

مدیرکل اداره بندر خرمشهر بابیان اینکه هیچ تلفات جانی در این حادثه رخ نداده است، اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و هر 6 سرنشین این شناور نجات یافتند.
برچسب ها: غرق ، شدن ، شناور ، تجاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار