شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کوتاه از صدا و سیما؛
شبکه های مختلف سیما برای پایان هفته خانواده های ایرانی برنامه های متنوعی از جمله معمای شاه، غیرمحرمانه ای از مد و پوشاک و نمایش ننه قربون را تدارک دیده اند.
به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا، سریال تاریخی معمای شاه، این هفته در قسمت یازدهم با ورود شهید نواب صفوی ادامه می یابد. این سریال که از ابتدای پخش با نقدها و تقدیر و تحسین هایی همراه بوده است، اواخر سلطنت پهلوی اول و کل دوره حکومت پهلوی دوم را به تصویر می کشد. 
از جمعه این هفته معمای شاه به روایت ماجراهای مربوط به فدائیان اسلام و شخص نواب صفوی خواهد پرداخت.
پخش سریال معمای شاه که بعد از دو سال تحقیق و نزدیک به سه سال فیلمبرداری از آبان ماه سال جاری آغاز شده است، جمعه شب ها ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می رود و شنبه ساعت 1:30 ، ساعت 9:30 و 14:30 از شبکه یک سیما، دوشنبه ها ساعت 19:45 از همین شبکه و روزهای پنجشنبه ساعت 17:40 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
این شبکه همچنین امشب ساعت 22:15 فیلم سینمایی فهرست آرزوها را به کارگردانی راب رینز و فیلم سینمایی بندر مه آلود را به کارگردانی امیر قویدل جمعه ساعت 15:45 پخش می کند.

** شبکه دو و غیرمحرمانه اش/ حمید لولایی در گل و بلبل
برنامه غیرمحرمانه این هفته، با حضور کارشناسان مختلفی از جمله دبیران سابق و فعلی کارگروه مد و پوشاک، طراح چادر ملی و همچنین طراح لباس ایرانی کاترین اشتون، به سراغ موضوع مد و پوشاک می رود.
برنامه این هفته غیرمحرمانه درنظردارد با نگاهی متفاوت واردات البسه خارجی و انتخاب پوشاک ایرانی یا خارجی را از دید کارشناسان، مسئولان امر و مردم به بحث بگذارد.
اتاق فکر و بخش مستند این برنامه، پنجشنبه 24 دی ماه با حضور طراح چادر ملی، طراح لباس ایرانی کاترین اشتون و شهرام شکیبا به عنوان نماینده یکی از حرفه هایی که به استفاده از لباس های متنوع نیاز دارند، تشکیل می شود. 
مستند مناظره غیرمحرمانه پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت. بازپخش اتاق فکر و بخش مستند غیرمحرمانه روز جمعه ساعت 15:30 و برنامه مناظره روز شنبه ساعت 13 خواهد بود.
حمید لولایی نیز میزبان برنامه این هفته سریال 90 قسمتی محله گل و بلبل است. در انتهای این دو قسمت پشت صحنه برنامه تحت عنوان آنچه در محله گل و بلبل ندیده اید، به نمایش درخواهد آمد.
پیش از این نیز بازیگرانی همچون اکبر عبدی، رضا شفیعی جم، پژمان بازغی، سحر ولدبیگی، امیرحسین رستمی و عارف لرستانی در محله گل و بلبل که 88 قسمت آن پخش شده، در نقش های متفاوتی ظاهر شده اند. این برنامه ساعت 18:15 به روی آنتن شبکه دو می رود. 

** شبکه قرآن 
شبکه قرآن سیما در روزهای پایانی هفته برنامه های باران، ستاره ها، بشری و مستندهای ننه قربون و حقیقت را پخش می کند. 
ویژه برنامه مناسبتی باران که پنجشنبه ها از شبکه قرآن پخش می شود، این هفته با حضور حجت الاسلام حائری زاده به موضوع تاریخ تشیع در ایران و نقش حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ترویج آن می پردازد که این برنامه ساعت 21:30 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود. 
برنامه ستاره ها نیز با معرفی و گفت و گو با حجت الاسلام غلامحسین سمیعی فرد از جانبازان جنگ تحمیلی و حافظ کل قرآن به عنوان نخبه قرآنی در روز پنجشنبه ساعت 20 از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد. 
ویژه برنامه زنده بشری که به گفت و گو با اساتید و فعالان قرآنی می پردازد، در برنامه این هفته جمعه شب خود میزبان محمود لطفی نیا از قاریان ممتاز بین المللی است که در ساعت 22 به روی آنتن خواهد رفت. همچنین مستندهای ننه قربون و حقیقت به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار