شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
دکتر حسینی نژاد: بیمارستان سینا یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان خوزستان است که تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، با مشکلات بسیاری در زمینه هتلینگ و زیربنایی مواجه بود و به بهسازی های بنیادی در حوزه زیرساختی و زیباسازی نیازمند بود
دکتر سید صاحب حسینی نژاد رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون از بهسازی و نوسازی بخش جراحی این بیمارستان در قالب برنامه ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی خبر داد و گفت: اجرای بسته ارتقاء کیفیت هتلینگ در طرح تحول نظام سلامت، در بهبود وضعیت بیمارستانهای فرسوده ای چون بیمارستان سینا بسیار موثر بوده است.

وی گفت: بیمارستان سینا یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان خوزستان است که تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، با مشکلات بسیاری در زمینه هتلینگ و زیربنایی مواجه بود و به بهسازی های بنیادی در حوزه زیرساختی و زیباسازی نیازمند بود.

حسینی نژاد گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، تقریبا تمامی بخش های بیمارستان سینا مورد بهسازی و نوسازی قرار گرفتند و بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع گردید.

رئیس بیمارستان سینا ادامه داد: در حال حاضر نیز بخش جراحی بیمارستان نیز در حال بهسازی و نوسازی است و ان شاءالله با اقدامات صورت گرفته، می توان در بحث توریسم درمانی و درمان بیماران عراقی در این بیمارستان نیز فعالیت های مناسبی را انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار