اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
دادستان آبادان برای رفع ابهامات، دستورات ویژه ای به ضابطان دستگاه قضایی داده است
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به ابهامات پیش آمده در فضای مجازی پیرامون عملکرد یکی از دستگاه های شهرستان، گفت:بررسی اولیه نشان می دهد که اخباری که در شبکه های مجازی در این خصوص پخش شده به این نحو نیست.

عزیزالله شهبازی شنبه در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص مسائل و ابهامات پیش آمده در فضای مجازی پیرامون عملکرد یکی از دستگاه های شهرستان، گفت:اینجانب در خصوص کمیت و کیفیت موضوع پیش آمده کاری ندارم، زیرا این بحث تخصصی و در صلاحیت دستگاه قضایی است. 

وی اضافه کرد:دادستان آبادان در مدت حضور اینجانب در شهرستان به عنوان فرماندار، همواره تعصب خاصی به حل مشکلات شهر داشته و پیگیری ها را در راستای وظیفه قانونی و دفاع از حقوق شهروندی و آزادی های مصرح قانون اساسی انجام داده است. 

شهبازی بیان داشت:با شناختی که از دادستان آبادان به عنوان مدعی العموم دارم و با توجه به اشراف کامل وی به علم قضا و موضوعات شهرستان، وی اجازه نمی دهد حقی از فرد یا دستگاهی نادیده گرفته شود. 

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد:دادستان آبادان همیشه در راستای حفظ شأن و شخصیت دستگاه قضا و در راستای استقلال دستگاه قضایی و پرهیز از ورود همکاران در هر مقوله ای که شائبه در دستگاه دادگستری کند، گام بر داشته است. 

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان تصریح کرد:دادستان آبادان برای رفع ابهامات، دستورات ویژه ای به ضابطان دستگاه قضایی داده است و اگر حقی ضایع شده باشد، به عنوان مدعی العموم می تواند ورود کند. 

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد:فرمانداری ویژه آبادان، دادگستری و ائمه جمعه شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده آماده استماع نقطه نظرات ودغدغه های احتمالی مردم هستند و از هیچ کوششی برای برطرف کردن آنها دریغ نمی شود. 

رییس شورای تامین شهرستان به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:با افرادی که قصد کاهش انگیزه مردم برای مشارکت اجتماعی، ملی و سیاسی را دارند، برخورد قانونی می شود. 

وی در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار پیام ها غیر قانونی و کذب با هدف تخریب دستگاه های اداری می کنند،گفت:در این خصوص لوایحی در دولت تصویب شده است و قطعاً با افرادی که در تشویش اذهان عمومی گام بر می دارند،برخورد قانونی می شود. 

شهبازی همچنین با بیان اشراف کامل دستگاه های مسئول تامین امنیت و رصد اقدامات در فضای مجازی، افزود:تمامی اقدامات در این زمینه رصد می شود و افرادی که با انتشار برخی پیام ها، فضا را ناامن می کنند، در مرحله اول با در نظر گرفته رأفت اسلامی تذکر داده شده و در صورت ادامه این اقدامات، با آنها برخورد جدی می شود. 

وی به گروه های سیاسی، تشکل ها و جمعیت های سیاسی توصیه کرد تا فعالیت های خود را در مدار قانون قرار دهند. 

معاون استاندار خوزستان تأکید کرد:اعضای شورای تأمین شهرستان با افراد یا جریان هایی که باعث تشکیک نظر مردم شوند، بر اساس اختیاراتی که از سوی قانونگذار وجود دارد، برخورد می شود. 

به گزارش ایرنا طی روزهای گذشته برخی افراد با انتشار گسترده پیام ها و شایعاتی در فضای مجازی، اتهاماتی به دادستان آبادان و یکی از نمایندگان فعلی مجلس نسبت دادند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار