به گزارش شوشان: بازیهای فوتسال جام فجر استانداری با برد مقتدرانه ۶ بر ۲ سازمان عمران ساحل کارون مقابل اتباع خارجه ادامه دارد.

غلام رضا پوربوالی مدیر فنی تیم سازمان عمران کارون به خبرنگار ما گفت: مسابقات از سطح بسیارخوبی برخوردار است و تیمها همگی آماده هستند.

وی افزود مسابقه امروز ما در مقابل تیم اتباع خارجه بود، که توانستیم با گلهای مجتبی احمدی(۳ گل)، محمد اسماعیل مقتدایی(۲گل) و تک گل ابراهیم نیک قامت مقابل حریف به پیروزی برسیم و با روحیه ای بالا به استقبال بازیهای آینده برویم.

۲۰۱۶-۰۱-۲۰_۲۲-۰۴-۳۹

پوربوالی گفت: ۱۴ تیم در مسابقات جام فجر استانداری شرکت کرده و بازیکنان تیم ما متحدانه به دنبال قهرمانی در این جام هستند.

مدیرفنی تیم عمران ساحل کارون از داوری انتقاد کرد و گفت: داوری این مسابقات بسیار ضعیف است و اکثر تیم ها هم از این موضوع گله مند بوده، به صورتی که در نیمه دوم بازی امروز بازیکن ما یوسف عامری اخراج شد. البته امیدوارم در ادامه این رقابت ها مسئولین برگزاری مسابقات فکری برای داوری این جام داشته باشند.

پوربوالی در پایان از مدیر عامل تیم مهدی مداری، علی سبزواری سرپرست، داراب شینی دشت گل مربی و همه بازیکنان تشکر کرد و افزود: در تلاشیم که این مسابقات را با قهرمان به پایان برده، و با یک برنامه ریزی مناسب برای آینده بتوانیم در تورنمنت های مختلف شرکت کنیم و این شور و نشاط را در میان کارکنان حفظ نمائیم.

اصلی