شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
بر اساس رأی و نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوز به عنوان دانشگاه نمونه نمازی در استان خوزستان انتخاب شد

بر اساس رأی و نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز خوزستان، دانشگاه علوم  پزشکی جندی شاپور اهوز به عنوان دانشگاه نمونه نمازی در استان خوزستان انتخاب شد.

در متن تقدیرنامه ای که از سوی دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و سید موسی بلادیان مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان به دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اهداء شد،آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

ویژه دانشگاه نمونه نمازی


نماز ستون دین، پرچم اسلام و مهم ترین و اصلی ترین حلقه اتصال میان خدا و انسان و بهترین راه ایجاد ارتباط معنوی بین خالق یکتا و بندگان است. نماز بهترین راه شکرگزاری نعمت های الهی است و خداوند سبحان انسان های با نماز و شاکر را بسیار دوست میدارد؛ با نماز است که انسان نورانی می شود، اوج می گیرد و به معراج میرسد.
 
اینک که با لطف و عنایت و هدایت خداوندی و بر اساس رأی و نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز خوزستان،
 

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
به ریاست آقای دکتر اسماعیل ایدنی

 

به عنوان دانشگاه نمونه نمازی در استان خوزستان انتخاب گردیده است، به مصداق کلام شریف:

«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ»
 

 این توفیق بزرگ الهی را به ریاست، مدیران، اساتید و مجموعه کارکنان آن دانشگاه تبریک عرض نموده و مراتب تشکر و قدردانی از برنامه ها، فعالیت ها و اهتمام ویژه به امر نماز اعلام می نمائیم، خداوند همه ما را از برپا کنندگان واقعی نماز محسوب فرماید.ان شاء ا....تعالی

                سید موسی بلادیان                                   عبدالحسن مقتدایی
      مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان                          استاندار خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار