شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
دکتر اسماعیل ایدنی ضمن تبریک انتخاب دانشگاه به عنوان دانشگاه نمونه نمازی در استان خوزستان به مجموعه کارکنان دانشگاه، از فعالیتها و اهتمام ویژه ای که در این راستا بویژه توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی انجام شد، قدردانی نمود

رئیس دانشگاه ضمن تبریک انتخاب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان دانشگاه نمونه نمازی در استان خوزستان به مجموعه کارکنان دانشگاه، از فعالیت ها و اهتمام ویژه ای که در این راستا انجام شد، تشکر و قدردانی نمود.

دکتر اسماعیل ایدنی تلاش در جهت فراهم کردن زمینه برپایی هر چه باشکوه تر نماز، این فریضه مهم الهی را رسالتی بزرگ و بالاترین هدیه الهی، بخصوص در فضای دانشگاه و در میان جوانان دانست.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند "در جامعه جوان کشور بیش از دیگران باید به نماز اهمیت داد"، پاداشی که با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می شود، بزرگترین پس انداز اخروی است.

قائم مقام وزیر بهداشت در خوزستان فعالیت هایی که در زمینه نماز و نمازخوانی در سطح دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه انجام شد را عامل اصلی کسب این موفقیت بزرگ و مهم دانست.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره نمود و گفت: اقامه نماز اول وقت و باشکوه ظهر و عصر
هر روز در قالب جماعت با حضور گسترده دانشگاهیان و قرائت روزانه یک صفحه از کلام الله مجید در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه، تجهیز و فضاسازی معنوی نمازخانه های دانشکده ها و خوابگاهها با هزینه ای بالغ بر 117 میلیون تومان، تأسیس کانون نماز دانشجویی و گسترش فعالیتهای ترویج فرهنگ نماز در سطح دانشگاه از جمله اقدامات ساختاری و بنیادی تاثیرگذار در زمینه توجه به این فریضه مهم الهی و فرهنگ سازی در این خصوص در دانشگاه می باشد.
 
رئیس دانشگاه افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی ارتباط مؤثر، نمازشناسی و اهمیت نماز، جایگاه نماز در زندگی و برگزاری کلاس های صحیح نمازخوانی از جمله اقدامات مهمی است که جهت کارمندان و دانشجویان محترم برگزار گردیده است.
 
ایدنی برگزاری مسابقات اسرار نماز، پاسخگوئی مستمر به شبهات نماز، انتشار نشریه ی "عروج"با موضوع نماز، برگزاری اردوهای فرهنگی، تهیه ی برنامه مدون جهت ترویج فرهنگ نماز و اجرای برنامه پیک صبا (بیدار کردن دانشجویان متقاضی شرکت در نماز جماعت صبح) را از دیگر برنامه های فرهنگی اجراء شده مرتبط با اقامه نماز در دانشگاه عنوان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار