شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
ویژگی نظام الهی و اسلامی این است که تکیه گاه معنوی آن فقط خداوند متعال است، و از طرف خداوند یاری می شود. امرزوه حتی بر دشمنانِ نظام اسلامی نیز مخفی نمانده که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و نیرویی ورای نیروهای پیشرفته کنونی برخوردار، و پیروزی های شگفت آور او، متکی بر همین نیروی غیبی است.

تبريك رياست شوراي اسلامي كلانشهر اهواز به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر
 
بسم اله الرحمن الرحیم


امت شهید پرور ومردم  عزیز کلانشهر اهواز

بدون شک آن جرقه و بارقه الهی که با پیروزی انقلاب اسلامی تابیدن گرفت، بیش از هر چیز روح ها و باطن ها و درون ها را هدف قرارداد و پیش از آنکه در 22 بهمن 57، پیروزی بر سنگرهای دشمن مزدور پهلوی را به ارمغان آوَرَد، خاکریزهای شیطان درون را فتح، و پرچم افتخار تعالیم و ارزش های اسلام را بر فراز آنها نصب کرد و نور حقیقت و معنویت را در دل ها روشن ساخت.

عظیم ترین و اساسی ترین ثمره مقدس و مبارک انقلاب اسلامی این است که حاکمیت طاغوت و نظام ظلم و استبداد را سرنگون، و «حاکمیت اللّه » و نظام توحید و اسلام را جانشین آن کرد. گر چه انقلاب اسلامی ما در تمام ابعاد، برکات و ثمرات بی شماری برای مردم ما و مستضعفان و محرومان سراسر جهان به ارمغان آورده است، اما اگر ما از نظر زندگی و مظاهر مادی در سخت ترین اوضاع قرار داشتیم، و از هیچ نعمت و مزیتی برخوردار نبودیم، مگر همین که در سایه حاکمیت الهی و اسلامی زندگی می کنیم. و ولایت و حکومت طاغوت و کفر و الحاد بر سر ما نیست، خود، بزرگ ترین نعمت و موهبت الهی و مبارک ترین نتیجه انقلاب، و موجب سرافرازی و عزت و سعادت دنیا و آخرت ماست.

ویژگی نظام الهی و اسلامی این است که تکیه گاه معنوی آن فقط خداوند متعال است، و از طرف خداوند یاری می شود. امرزوه حتی بر دشمنانِ نظام اسلامی نیز مخفی نمانده که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و نیرویی ورای نیروهای پیشرفته کنونی برخوردار، و پیروزی های شگفت آور او، متکی بر همین نیروی غیبی است.

با ظهور حاکمیت اللّه و اسلام و قدرت و مجد و شوکت آن، دیگر جایی برای بروز قدرت و ابهت پوشالی ابرقدرت های جنایتکار جهانی باقی نمی ماند. زیرا به نصّ قرآن مقدّس: «عزت و بزرگی و آقایی فقط از آن خدا و رسولش و مؤمنان است». حاکمیت الهی، به افراد مسلمان شجاعت و شهامت و روحیه ایثار و شهادت طلبی می دهد و در این حال برای قدرت های ظاهری و توخالی دنیا شوکت و عظمتی باقی نمی ماند. جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بزرگ آن، پرچمدار این حرکت عظیم در جهان است.

از بزرگ ترین و ارزشمندترین آثار نظام اسلامی، استقلال و عدم وابستگی آن به قدرت های بیگانه است. شعارهای انقلاب اسلامی، مظهر این خصوصیت حیاتی و بزرگ انقلاب اسلامی ماست. اکنون هیچ کس نمی تواند ادعا کند که ما به کشورهای بیگانه وابسته ایم. غرب گرایی حتی در کمترین مرتبه آن، با وجود انقلاب اسلامی و فرهنگ وحی و قرآن، ارزش و هویت خود را از دست داده است و ملت هایِ در بند در حال بیدار شدن و پاره کردن این زنجیر استعماری اند.

انقلاب اسلامی ایران، حقیقتی والا در بستر سنّت های الهی و حکایتگر مشیت و اراده حق در راستای حرکت تکاملی جهان و انسان است و قطعا در راستای تکامل جهان و انسان خواهد بود.

واژه «شهید» و «شهادت» در فرهنگ پر محتوای اسلام نورانیّت و قداستی خاص دارد. کلمه پاک شهادت خلجان و آشوبی در درون مؤمنان برپا می کند و نام شهید، تداعی کننده اخلاص و ایثار و مشوّقی برای قیام برضد ستم ستمکاران و مستکبران زمان است. در دوران انقلاب، دیدیم که انقلاب شکوهمند اسلامی، چگونه از حماسه آفرینی های عاشقان شهادت و قطرات خون مطهّر شهیدان، جان می گرفت و هر قطره خون که بر خاک گلگون کربلای ایران می ریخت، موجی بی کران از انسان های مؤمن به حرکت در می آمد و با دست های خالی، امّا با دلی آکنده از عشق به اللّه صحنه هایی پرشور و فراموش ناشدنی می آفریدند که در هر صحنه آن، عشق واخلاص و ایثار مؤمنان و زبونی طاغوتیان نمایان بود

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی پربرکت ایران اسلامی امسال مقارن است با انتخابات مهم و سرنوشت ساز پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره یمجلس شورای اسلامی است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان حرمین و ضمن بستن میثاق مجدد با آرمانهای آن پیامبر دوران و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) همگان را برای حضوری پرشور و دشمن شکن در روز 7 اسفندماه در پای صندوقهای اخذ رای دعوت میکنم و برابر رهنمودهای رهبر ومرادمان نمایندگانی را بر می گزینیم تا دلسوز برای نهضت اسلامی و مردم عزیزمان باشند و مدافع راه و اهداف انقلاب . امام عزیز و شهیدان باشند . انشالله


رامی علاسوند 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
comment
0
0
comment در عمل تبریک هم بگویید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار