اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
معاون سیاسی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: ان شاالله کسانی که احراز صلاحیت نشده اند به صحنه ی انتخابات برگردند و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باشیم.
پانا: معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: ان شاالله کسانی که احراز صلاحیت نشده اند به صحنه ی انتخابات برگردند و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باشیم.

فرج الله خبیر ضمن تبریک دهه ی فجر از تمامی دستگاه ها خواست که در برگزاری جشن شکوهمند انقلاب اسلامی با ستاد دهه ی فجر همکاری کنند .
وی اظهار داشت: 15 بهمن ماه به نام " ایمان ، جهاد و شهادت " نامگذاری شده است که در این روز با حضور در آرامستان شهدا ، مزار شهدا را غبار روبی می کنیم .

معاون سیاسی ،اجتماعی استاندار خوزستان در عین حال با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت های اجرایی ، ثبت نام از کاندیداها ورسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی و نظارت از مراحلی است که تاکنون برای برگزاری انتخابات طی شده است و در حال حاضر در شورای نگهبان مرحله ی رسیدگی مجدد به صلاحیت داوطلبینی که به نتیجه ی اعلام صلاحیت ها معترض بودند ، در حال انجام است.

خبیر با اظهار امیدواری از بازگشت عدم احراز صلاحیت شده ها ها به صحنه ی انتخابات ، اظهار داشت: ان شاالله کسانی که احراز صلاحیت نشده اند به صحنه ی انتخابات برگردند و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باشیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در خوزستان به صورت شبانه روزی در تدارک برگزاری انتخابات است ، گفت: در خوزستان شعب ثبت نام ، 50 هزار نفر عضو دارد که در 14 حوزه ی انتخابیه اصلی و 13 حوزه ی فرعی سازمان دهی و آموزش این نیروها در حال انجام است .

معاون سیاسی استاندار خوزستان با اظهار اینکه هر چه به موعد رسمی تبلیغات نزدیک تر می شویم ،هیجان انتخاباتی افزایش می یابد ، تاکید کرد: بر اساس قانون 11 انتخابات تمام دستگاه های دولتی موظف هستند در راستای دستور وزارت کشور امکانات خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات و فرمانداری ها قرار دهند .

خبیر در عین حال تصریح کرد: بر اساس ماده ی 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دولتی  به نفع کاندیداها استفاده کند و مدیران و مسئولین نیز در ساعات اداری حق تبلیغات به نفع هیچ کاندیدایی را نخواهند داشت.

وی همچنین گفت : کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری بر اساس برنامه ی زمان بندی شده ای که به آنها ارائه می شود می توانند با حضور در صدا وسیما و طبق قانون از رسانه های ملی در جهت تشریح برنامه های خود و ارتباط با مردم استفاده کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار