اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
امام جمعه اهواز:
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار امیدواری کرد: در دوره های آینده هیات های نظارت فرصت بیشتری برای پیگیری مسائل و بررسی صلاحیت ها داشته باشند.اعضای شورای نگهبان افراد باتقوا و مجتهدی هستند اما معصوم نیستند و این شورا در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، بر اساس گزارش های دفتر نظارت عمل کرده است
 امام جمعه اهواز از نامزدهای رد صلاحیت شده رد انتخابات خواست که از شورای نگهبان ناراحت نشوند زیرا این شورا بر اساس گزارشات هیات نظارت بر انتخابات عمل کرده است.

به گزارش ایرنا آیت اله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با اشاره به نامزدهایی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند، اظهار کرد: بسیاری از نامزدهایی که احراز صلاحیت نشده اند را می شناسیم و نسبت به آنها ارادت داریم.

وی افزود: اعضای شورای نگهبان افراد باتقوا و مجتهدی هستند اما معصوم نیستند و این شورا در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، بر اساس گزارش های دفتر نظارت عمل کرده است.

وی اضافه کرد: صلاحیت برخی از نامزدها از سوی مراجع چهارگانه تایید شده بود اما گزارش های مردمی درباره آنها به شورای نگهبان رسیده بود که منجر به رد صلاحیت آنها شد.

وی با بیان اینکه اعتراضی به شورای نگهبان نیست، گفت: برخی از گزارش هایی که به شورای نگهبان رسیده، اتهاماتی بوده که اساس آن دشمنی و یا اختلافات فردی بوده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مردم باید در همه کارها خدا را شاهد و ناظر قرار دهند و ضد یکدیگر اتهام زنی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: نباید از شورای نگهبان دلخور شویم و نامزهایی که ثبت نام کرده اند چه تایید صلاحیت شوند و یا رد صلاحیت، باید بر اعصاب خود مسلط شوند و از نظام و شورای نگهبان حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار امیدواری کرد: در دوره های آینده هیات های نظارت فرصت بیشتری برای پیگیری مسائل و بررسی صلاحیت ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نامزدهای رد صلاحیت شده افراد شریف و رفقای ما هستند گفت: احراز صلاحیت نشدن آنها اشکالی ندارد و می توانند در سنگرهای دیگر خدمت کنند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین از نمازگزاران خواست که به پشتیبانی از انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حضور پرشکوهی داشته باشند زیرا تمام دنیا نظاره گر حضور مردم در صحنه است.

وی دلیل پیروزی ملت ایران را در انقلاب اسلامی، اسلام اصیل این مردم و پیروی آنها از امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) دانست و افزود: ملت ما با دست خالی در برابر دشمن مسلح و با پشتیبانی ابرقدرت ها پیروز شده است.

آیت اله موسوی جزایری همچنین با اشاره به آزادسازی دو شهر شیعه نشین سوریه و شکست تروریست های تکفیری اظهار کرد: در این عملیات تعدادی از مدافعان حرم از شهرهای اهواز، اندیمشک و دزفول به شهادت رسیدند که آیین تشییع آنها امروز برگزار می شود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه اهواز گفت: در هر ساعت از سال های دفاع مقدس بیش از دو عملیات توسط نیروی هوایی انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا با گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی و بیعت همافران این نیرو با امام خمینی(ره) در سال 57 افزود: دشمن از تمام ابزارها برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی و شکست آن، اعم از قومیت گرایی، ترور، جنگ و تحریم استفاده کرده ولی هر بار با حضور امت همیشه در صحنه ناکام مانده است.

آشنا اضافه کرد: دشمن اکنون در یک جنگ خاموش، فرهنگ ما را نشانه گرفته و با توسل به فضای مجازی و سایبری، جوانان را هدف قرارداده و ما باید راه های صحیح استفاده از این فضا را به فرزندانمان بیاموزیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار