امام جمعه موقت اهواز به نمازگزاران مژده داد: مصلی جدید این کلانشهر هفته آینده با برگزاری نماز جمعه افتتاح می‌شود.

"> در خطبه های نماز جمعه های خوزستان چه گذشت ؟
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹

امام جمعه موقت اهواز به نمازگزاران مژده داد: مصلی جدید این کلانشهر هفته آینده با برگزاری نماز جمعه افتتاح می‌شود.

 

مژده امام جمعه اهواز به نمازگزاران

امام جمعه موقت اهواز به نمازگزاران مژده داد: مصلی جدید این کلانشهر هفته آینده با برگزاری نماز جمعه افتتاح می‌شود. حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان، پروژه احداث مصلی جدید از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است و هفته آینده فاز نخست این مصلی افتتاح می‌شود.

وی افزود: مصلی جدید اهواز در چند فاز طراحی شده و در حال اجراست که به تدریج به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.امام جمعه موقت اهواز همچنین به 27 خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: خدمات این نهاد مردمی در طول سال‌های قبل و بعد از دفاع مقدس و سازندگی شایسته قدردانی است.

حسن‌زاده با بیان اینکه عزیزان فعال در جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس به سنگرسازان بی‌سنگر شهرت یافتند، افزود: امیدواریم این افراد با‌‌ همان روحیه جهادی منشاء خدمات گسترده‌تر به ویژه در روستا‌ها و عمران و آبادانی باشند.

*استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برای تبلیغ

خطیب جمعه اهواز همچنین یک تیرماه سالروز صدور فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را یادآور شد و گفت: امام بر مسئله تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار حساس بوده و اهمیت زیادی برای این بخش قائل بودند.

حسن‌زاده با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از سال 1360 و زمان تاسیس تاکنون خدمات بسیار خوبی انجام داده، افزود: در استان خوزستان با وجود داشتن حوزه علمیه پویا، با نشاط و جوان ظرفیت بسیار بیشتری برای تبلیغ دین وجود دارد.

وی از مسئولان و متولیان سازمان تبلیغات اسلامی درخواست کرد از ظرفیت روحانیون در امر تبلیغ دین و احکام اسلامی در نقاط مختلف استان بهتر و بیشتر استفاده کنند.

*نقش دستگاه قضایی در تأمین امنیت

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از بیانات خود یکم تیرماه سالروز آغاز هفته قوه قضاییه را متذکر شد و گفت: قضاوت مسئله بسیار مهمی است و در دوران غیبت کبری، فقیه در مسئله قضاوت ولایت دارد.

حسن‌زاده افزود: یکی از مسائلی که مورد انتقاد امام بود، اطاله دادرسی است که باید دستگاه قضاوت به این مسئله دقت کند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین امنیت گفت: نیروی انتظامی با دستگیری و تحویل مجرمان مقدمه کار را انجام می‌دهد اما اگر قاضی حکم قاطعی صادر نکند، تأمین امنیت محقق نمی‌شود.

حسن‌زاده یادآور شد: انتظار داریم دستگاه قضایی در صدور احکام الهی کوتاهی نکند و در اسرع وقت آنها را به اجرا درآورد.

*مجلس دولت را در حل مشکلات کمک کند

خطیب جمعه اهواز همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نهم اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار بر سلامت اخلاقی، سیاسی و مالی نمایندگان، دوری از سیاست مچ گیری، تعامل و وحدت میان قوا، استفاده مناسب از ابزارهای قانونی و اختیارات نمایندگان در جهت نظارت تأکید کردند که امیدواریم نمایندگان با عمل به آنها مجلس نهم را به عنوان الگو در بین مجالس تبدیل کنند.

حسن‌زاده تأکید کرد: نمایندگان از فرصت یک سال باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند و در این مدت با دولت در حل مشکلات کشور همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مصالح کشور و نظام را در نظر بگیرند و خطاهای دولت را با تذکر از مجاری قانونی پیگیری کنند.

*نفوذ وزارت اطلاعات به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل

امام جمعه اهواز همچنین تلاش‌های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام را در دستگیری قاتلان دانشمندان هسته‌ای کشور را ارج نهاد و گفت: این دستگیری نشان می‌دهد وزارت اطلاعات در دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نفوذ کرده است.

حسن‌زاده افزود: تاریخ نشان داد افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی باطل شده است و با دستگیری قاتلان شهدای هسته‌ای، نقش این رژیم در حوادثی در کشور بیش از پیش روشن شد.

امام جمعه شوشتر: ایران به دنبال حقوق حقه خود در انرژی هسته‌ای است

امام جمعه شوشتر گفت: ایران اسلامی به دنبال حقوق حقه خود در انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است و غرب در این باره تنها توهم‌پردازی می‌کند.

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: غرب در مسئله انرژی هسته‌ای ایران تنها در راستای دروغ‌پردازی و توهم‌پردازی است و به این دلیل باید کوشید تا در فضایی سالم گفت‌وگوها بار دیگر از سر گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب نبوده است، گفت: ایران اسلامی همیشه در راستای پیشرفت علمی و ایجاد صلح و آرامش در جهان گام برداشته است و در این باره نیز کارنامه‌ای روشن دارد ولی غرب در این باره همیشه دستانش تهی از صداقت بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار رهنمود‌هایی به نمایندگان مجلس داده است که باید در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها تلاش کرد و دستور کار مجلس را بر این اساس تعیین کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش تنش‌ها در روابط بین مجلس و دولت کوشید، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره اهداف بسیار والایی را متصور شده‌اند که مجلسیان باید درباره اجرای این برنامه‌ها تلاش کنند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش قیمت‌ها در کشور چاره‌اندیشی شود، افزود: باید کوشید تا چاره‌ای برای مشکل گرانی پیدا کرد و در این باره باید برنامه‌ریزی و فعالیت کارشناسانه در دستور کار قرار گیرد.

خطیب جمعه بهبهان : تلاش جدی‌تر مسئولان برای رفع گرد و غبارهای ورودی

خطیب جمعه بهبهان خواستار همت و تلاش مسئولان برای بیابان‌زدایی و جلوگیری از ورود گرد و غبار به کشور شد. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهبهان در جمع نمازگزاران این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: موقعیت خاصی در زمان امامت امام هفتم ما شیعیان وحود داشت که باعث می‌شد این بزرگوار همواره در تهدید و شکنجه باشد.

وی افزود: اما امام موسی کاظم(ع) هیچگاه در برابر خلفای ستمگر زمان خود، تسلیم نشده و با مقاومت و پایداری بی‌نظیر خود در زندان، سیره عملی و علمی اجداد خود را به پیروان خود رساند.

وی در ادامه به سالروز بعثت پیامبر اسلام اشاره کرده و ضمن تبریک این روز به مسلمانان بیان کرد: روز مبعث یکی از روزهای بزرگ تاریخ اسلام بوده که در آن سرنوشت این دین رقم خورده است.

ابوعلی خاطرنشان کرد: خداوند از زمان ولادت حضرت محمد(ص) وی را با مسایل مختلفی آشنا کرده و این شخصیت بزرگ را آماده چنین مسئولیت بزرگی کرد و در پایان نیز وی را به عنوان آخرین فرستاده خود مبعوث کرد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام نیز در راه انجام مسئولیت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با پیوندی که به خداوند داشت، اسلام را به بهترین نقطه خود رساند.

خطیب جمعه بهبهان در پایان به روز بیابان‌زدایی اشاره کرد و تصریح کرد: سال‌ها است که کشور به خصوص مناطق غربی آن مورد هجوم حجم زیادی از گرد و غبار قرار گرفته و تاکنون اقدام درخوری را در این زمینه از مسئولان ندیده‌ایم.

وی افزود: رفع این ریزگردها که اغلب مشکلات زیادی را نیز برای مردم به وجود آورده‌اند، نیازمند توجه و اقدام سریع و مناسب مسئولان بوده و نمی‌توان تنها با حرف این معضل را رفع کرد.

ابوعلی خاطرنشان کرد: در همین راستا به طور جدی از مسئولان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند زیرا مردم مناطق غربی و به خصوص خوزستان، در کنار گرمای طاقت‌فرسا، تحمل پذیرش همه روزه این ریزگردها را ندارند.

امام جمعه دزفول:دستگیری قاتلان دانشمندان هسته ای ایران دل مردم را شاد كرد

امام جمعه دزفول گفت: خبر دستگیری قاتلان دانشمندان هسته ای ایران توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دل مردم ولایتمدار ایران اسلامی را شاد كرد.

حجت الاسلام 'سیدمحمدعلی قاضی دزفولی' در نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: با این اقدام قابل تحسین سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربه ای مهلك به رژیم صهیونیستی جنایتكار زده شد.

وی خاطرنشان كرد كه جنایتكاران و حامیان آنان بدانند كه فرجامی جز عقوبتی سخت در انتظارشان نیست.

امام جمعه دزفول با اشاره به انتخاب نماینده مردم دزفول به عنوان سخنگوی كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به منویات و بیانات مقام معظم رهبری توجه كنند تا در راه برطرف كردن مشكلات كشور گام بردارند.

وی با گرامیداشت هفته جهاد كشاورزی گفت: در روز 27 خرداد سال 1358 جهاد سازندگی به فرمان امام راحل (ره) تاسیس شد، نهادی كه از دل نهضت و انقلاب اسلامی نشات گرفت و در دفاع مقدس نقش سازندگی را برعهده داشت.

امام جمعه دزفول، كشاورزی را یكی از اركان استقلال ایران اسلامی دانست و افزود: شهرستان دزفول یكی از قطب های كشاورزی كشور است و در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی در این منطقه همه تلاش ها باید در جهت توسعه كشاورزی باشد.

وی افزود: دزفول از جهت اقلیم و آب و خاك شرایط منحصربه فردی دارد و می توان با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در این منطقه مشكل اقتصادی و بیكاری را برطرف كرد لذا مردم و مسوولان در این راستا باید توجه و عنایت ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفول در ادامه به وضعیت خشكسالی و كمبود منابع آبی منطقه و شهرستان دزفول اشاره و خاطرنشان كرد كه كشاورزی در دزفول مهمترین شغل است كه 70 در صد مردم این شهرستان به این شغل اشتغال دارند و آرامش مردم منطقه در جاری شدن آب حیات بخش رودخانه دز است.

امام جمعه دزفول گفت: در سال گذشته میزان باراندگی 139 میلی متر بوده كه نصف میزان عادی است و مخزن سد دز یك سوم آب دارد كه با كم آبی زیادی از این حیث مواجه هستیم كه باید در توزیع آب مدیریت و دقت كافی صورت گیرد.

وی افزود: نیروگاه سد كرخه نیز بدلیل كمبود آب تعطیل است و با مشكل كمبود برق نیز روبرو هستیم كه از مردم تقاضا داریم در آستانه گرم شدن هوا در مصرف برق به خصوص در ساعات اوج مصرف صرفه جویی كنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: از سرچشمه ، سد و رودخانه دز 10 متر مكعب در ثانیه به قم می رود ، 20 متر مكعب به سوسنگرد و شهرهای جنوبی استان ، 20 متر مكعب به كارون برای كمبود آب این رودخانه و 25 مترمكعب برثانیه در راستای طرح غدیر برای آب آشامیدنی شهرهای اهواز ، خرمشهر و شادگان می رود.

وی گفت: برداشت آب از سد دز باید متناسب به آورد رودخانه باشد و زمانی كه آب كم است برداشت هم باید كم باشد و این نعمت خدادادی در مرحله اول حق مردم دزفول است.امام جمعه دزفول در ادامه با اظهار تاسف از سكوت برخی مسوولان بخصوص مدیركل محیط زیست استان خوزستان در این خصوص گفت: طبیعت از این رودخانه سهمی دارد و در راستای برداشت های این چنینی از آب رودخانه بسیاری از بیشه زارها و آبزیان به خطر می افتند.

وی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت امام موسی كاظم (ع) به نقل از این حضرت گفت: چشم امید مردم فقط باید به خالق هستی باشد زیرا اوست كه غنی است و اگر از كسی غیر از خالق خود درخواست كمك كند اگر انجام شود منت به همراه آورد و اگر انجام نشود ذلت است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه ها با تبریك به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم (ص) گفت: در 27 رجب خداوند بزرگترین رسالت خود را به دوش حضرت محمد (س) قرار داد و این روز، بزرگترین روز تاریخ است.

وی افزود: به مناسبت این عید خجسته پل پنجم دزفول كه مقرر شده بنام زیبای غدیر نامگذاری شود افتتاح و بهره برداری خواهد شد تا از مشكلات ترافیكی شرق به غرب شهر كاسته شود.

امام جمعه دزفول در ادامه به 31 خرداد سالروز شهادت دكتر مصطفی چمران اشاره و گفت: دكتر چمران مظهر اخلاص و ایثارگری در راه خدا بود و انشاالله بتوانیم او را برای جوانان به عنوان الگو معرفی كنیم.

وی گفت: یكم تیرماه 1360 سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شد كه امروز مورد حمله جنگ نرم دشمن قرار گرفته است و امیدواریم مسوولان از تمام ظرفیت های این سازمان برای مقابله با این جنگ دشمن استفاده لازم را ببرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: چند روزی است كه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی آغاز شده و مسوولان توانسته اند با مظاهر فساد برخورد كنند و گشت های ارشادی نیروی انتظامی موثر بوده زیرا آمار این ناهنجاری ها سیر نزولی پیدا كرده و امیدواریم كه مردم نیز در كنار مسوولان از این اقدامات حمایت كنند و خود پیش رو باشند تا شهری سالم و سرزنده داشته باشیم.

امام جمعه موقت آبادان:مجلس سالم و پویا ، خواسته مقام معظم رهبری است

امام جمعه موقت آبادان گفت: داشتن مجلس زنده ، سالم و پویا خواسته مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس نهم است.

امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه در مصلای ثامن الائمه آبادان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس نهم اشاره كرد و افزود: مجلس زنده و سالم است كه در برابر عوامل خارجی و داخلی واكنش های مناسب نشان می دهد. این مجلس باید عوامل یك عنصر زنده را در كشور و جهان از خود به نماش بگذارد.

امام جمعه موقت آبادان تاكید كرد كه نمایندگان مجلس باید خواسته مقام معظم رهبری را در طول چهار سال آینده این مجلس محقق كنند.

وی ضمن تاكید براتحاد بین نمایندگان گفت: مجلس باید از هر گونه فساد و فشار جریان ها و هیاهو بدور باشد. مجلس باید جای گفت و گو ی حكیمانه و خردامندانه و تصمیم گیری باشد.

حجت الاسلام رجبی گفت:مهمترین خواسته مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی رشد دین اسلام و گستردگی انقلاب و تحقق وحدت در سایه دین مبین اسلام است.

وی گفت:مجلس باید محور این اتحاد و تبعیت از رهبری و اسلام برای تمام مسلمانان جهان اسلام باشد. چرا كه عظمت اسلام ، عظمت تمام مسلمانان است .

حجت الاسلام رجبی به دستگیری اعضای گروه تروریستی دانشمندان هسته ای كشور اشاره و تصریح كرد :دستگیری عوامل تروردانشمندان هسته ای كشور توسط سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) اداره اطلاعات كشورمان صورت گرفت كه ستودنی است .

وی همچنین به سالروز شهادت امام همام حضرت موسی بن جعفر (موسی كاظم') هفتمین اختر تابناك امامت و ولایت اشاره و آن را به تمام شیعیان تسلیت گفت.

امام جمعه موقت آبادان به سالروز تشكیل جهاد سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی ، همچنین حادثه بمب گذاری در حرم امام هشتم امام رضا (ع) ، شهادت شهید مصطفی چمران و بخارایی همچنین هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره و دورد فرستاد .

حجت الاسلام رجبی همچنین 27 رجب سالروز مبعث رسول اكرم (ص) را به تمام مسلمانان جهان تبریك گفت .

گفتنی است ستاد اقامه نماز جمعه آبادان طی اطلاعیه ای موفقیت اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای كشور را به سربازان گمنام امام زمان (عج) ، ملت شریف و بزرگ ایران ، همچنین به خانواده‌های ، معزز و داغدار شهیدان هسته‌ای كشور،تبریك گفت .

امام جمعه شوش :اقدام شجاعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) ستودنی است

امام جمعه شوش گفت: اقدام شجاعانه و توان بالای سربازان گمنام امام زمان (عج ) در دستگیری عاملان ترور دانشمندان ایرانی ستودنی است.

حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش ضمن تقدیرازتلاش‌ نیروهای اطلاعاتی و امنیتی كشور به خاطر شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران اسلامی افزود: خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج ) در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و برقراری امنیت در كشور بر كسی پوشیده نیست.

وی، با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل (ره) افزود: جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات شایانی ارایه كرد و پس از جنگ با وزارت جهاد كشاورزی ادغام شد و امروز نیز این تلاشگران عرصه جهاد به كشاورزان خدمات رسانی می كنند.

حجت الاسلام امام، گفت: لازم است نیروهای خدمت رسان جهاد كشاورزی ضمن پشتیبانی قوی از كشاورزان ، مشكلات آنها را رسیدگی و برطرف كنند.

وی، با اشاره به در پیش بودن عید مبعث گفت: بعثت پیامبر اكرم(ص) فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با سیره ، اندیشه، اخلاق و زندگی آن حضرت است تا بتوانیم ایشان را الگوی خویش در زندگی فردی، اجتماعی ، سیاسی قرار دهیم.

امام جمعه ملاثانی:نیاز امروز کشور ما وحدت نیروهای انقلاب در سایه اسلام و رهبری است.

حجةالاسلام و المسلمین حسینی فرد امام جمعه ملاثانی در ابتدای خطبه اول ضمن سفارش خود و نمازگزاران به پیشه ساختن تقوا و ورع الهی و رعایت نظم در زندگی اجتماعی و فردی با اشاره به مناسبت های هفته گفت:در آغاز سالروز شهادت باب الحوایج حضرت امام موسی ابن جعفر (ع) را به همه شما مومنان درگاه الهی تسلیت می گویم ،امیدوارم همه ما بتوانیم با تأسی از این امام همام، در برابر مشکلات و دشوارهای تلخ زندگی بردبار و صبور باشیم.امام کاظم(ع) نماد بخشش و مهربانی و خلق حسن بود ،که توانست با اخلاق زیبا و دلربا حتی دشمنانش را مجذوب منش و شخصیت خود بکند.ایشان همچنین با بیان حجم بالای مصایب و گرفتاری های این امام در طول حیات پربرکتش افزود: امام کاظم (ع) برای دفاع از اسلام راستین و ایستادگی در برابر ظلم و ستم های مضاعف دستگاه استبداد بنی العباس و هارون الرشید رنج سال ها زندان و اسارت را به جان خرید ولی در برابر ظالمان سر فرود نیاورد و با کلام نافذ خود و تهذیب نفوس مومنان توانست اسلام ناب محمدی (ص) را از تحریف نجات دهد.

وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت و تبریک عید سعید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) به مردم گفت: عید مبعث در واقع بهار رهایی انسان از زندان غفلت و بت پرستی و تمسک او به خداوند یکتا و پرستش پروردگار هستی است و پیامبر اکرم (ص) پیاور اخلاق و کرامت های انسانی برای تمام بشریت بود.این عید فقط به ما مسلمان ها اختصاص ندارد بلکه روز جشن همه موحدان عالم می باشد.وی جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم بعثت رسول گرامی اسلام(ص) در عصر معاصر دانست که توانست روح بیداری و بصیرت را دوباره در کالبد جهان غرق در شهوات و خودپرستی بدمد.

امام جمعه ملاثانی در خطبه دوم نماز با توجه به مسائل و رخدادهای سیاسی داخلی و بین اللملی و همچنین توطئه های مستمر دشمنان گفت: وحدت به معنای واقعی کلمه نیاز امروز کشور ماست.همه نیروهای انقلاب باید با گفتار و رفتار خود مراقب حفظ وحدت باشند.می توان با کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای ،اختلافات بی مورد ،خودخواهی ها و خودمحوری ها به وحدت واقعی دست یافت.محور وحدت ما نیز اسلام امام و رهبری و قانون اساسی است.

دشمن مترصد بوده و هست تا از روزنه اختلاف و دوگانگی نیروهای انقلابی سوء استفاده و نقشه های شوم خود را عملی سازد اما همه ما با دل نهادن در گرو ولایت و خوداری از خصومت ها و کینه جویی های بی مورد می توانیم دشمن قسم خورده را ناکام و انقلاب اسلامی را با قوت به پیش ببریم.پیش از خطبه های نماز جمعه حجةالاسلام دکتر بچاری استاد حوزه و دانشگاه بعنوان سخنران پیش از خطبه ها طی سخنان مبسوطی به تاریخچه صهیونیزم و تبیین پروتکل های جهانی یهود و طرح های شوم آنان برای مقابله با اسلام و انقلاب در عرصه های فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی پرداخت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار