شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
دكتر سلمان زاده خبر داد:
معاون بهداشت دانشگاه: از ابتدای سال 94 تاکنون بیش از 50 هزار جلد کتاب آموزشی با موضوعات ازدواج سالم و حمایت و توانمند سازی زوج های جوان برای فرزندآوری در مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توزیع شده است

معاون بهداشت دانشگاه: از ابتدای سال 94 تاکنون بیش از 50 هزار جلد کتاب آموزشی با موضوعات ازدواج سالم و حمایت و توانمند سازی زوج های جوان برای فرزندآوری در مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر شکر اله سلمان زاده ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های کلی افزایش جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برنامه ها و اقدامات متنوعی از سوی مرکز بهداشت استان در ابتدای سال 94 تا کنون انجام شده است.

وی افزود: به منظور ارتقای سطح آگاهی زوجین، در جلسات مشاوره پیش از ازدواج اساتید سلامت معنوی، سلامت جنسی و باروری و روانشناس مطالبی را در خصوص باروری سالم و موضوعات مرتبط با فرزندآوری ارائه میکنند.

رئیس مرکز بهداشت استان ادامه داد: با هدف تسهیل و ترویج تشکیل خانواده، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان برای فرزند آوری، از ابتدای سال 94 تا کنون مرکز بهداشت استان اقدام به توزیع 53 هزار جلد کتاب به عناوین "پیام نیکبختی"، "زندگی و ناباروری"، " باروری سالم"، "مشکلات و پیامدهای تک فرزندی" و هشت هزار حلقه لوح فشرده با عنوان "ساقدوش" با موضوع ازدواج سالم در مراکز مشاوره قبل از ازدواج و مراکز بهداشتی نموده است.

سلمان زاده در پایان گفت: همچنین از ابتدای سال 94 تا کنون، تعداد 6716 خانم که یکسال از ازدواج آنان سپری شده و باردار نشده بودند و تعداد 10600 مادر تک فرزند در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد مشاوره فرزند آوری قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار