اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
حماسه حضور با آیت الله موسوی جزایری
مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان اهواز با حضور در ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان خوزستان ، ضمن تاکید بر حضور حداکثری خود در این انتخابات، از رای اعتماد دوباره خود به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز خبر دادند.
علیرضا عبدالله نژاد : به فاصله یک هفته زمان به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان اهواز با حضور در ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان خوزستان ، ضمن تاکید بر حضور حداکثری خود در این انتخابات، از رای اعتماد دوباره خود به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز خبر دادند.

در شب اول ، ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری میزبان گروهی از شیوخ طوایف و عشیره های عرب و بختیاری  ، جمعی از فوتبالیست ها، هنرمندان ، مداحان ، اساتید دانشگاه و دیگر فرهیختگان شهرستان اهواز بود.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا موسوی جزایری فرزند ارشد آیت الله موسوی جزایری در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در روز نخست افتتاحیه ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری بر اهمیت حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان خوزستان در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری تاکید کرد. سیدرضا موسوی جزایری از دیدار آیت الله موسوی جزایزی با اقشار مختلف مردم استان در محل ستاد (بلوارآیت الله بهبهانی جنب مسجد اعظم اهواز) در شب های آتی تا روز چهارشنبه پنجم اسفندماه سال جاری خبر داد.

مهندس حمید زنگنه نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه والای مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی بر ضرورت رای حداکثری به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان آبادان تاکید کرد.

حمید زنگنه گفت: مجلس خبرگان رهبری، وظیفه خطیر و سرنوشت ساز انتخاب رهبری نظام که رکین رکین  نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد دارد. خبرگان ملت با رصد مشکلات کشور و گزارش به رهبر معظم انقلاب گام موثری بر روند و شتاب به توسعه کشور برمی دارند.
این عضو سابق قوه مقننه کشور با اشاره به نقش محوری و پدرانه آیت الله موسوی جزایری در ایجاد آرامش و همدلی میان همه اقوام ایرانی در استان خوزستان گفت: بحمدااله آیت الله موسوی جزایری بعد از انقلاب اسلامی به خوبی توانسته است در مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان بدرخشد و نقش ممتازی در حفظ آرامش ، ثبات و ایجاد وفاق و همگرایی میان همه اقوام ایرانی ساکن در خوزستان ایفا کند. 

حمید زنگنه بیان داشت: قطع یقین وجود آیت الله موسوی جزایری برای مردم استان خوزستان منشا برکات و خیرات فراوانی بوده است و مردم قدرشناس و ولایتمدار استان خوزستان در روز هفتم اسفندماه با رای بالا و ممتاز به ایشان یکبار دیگر وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به خدمات بی شائبه آیت الله موسوی جزایری به انقلاب و استان خوزستان به حهانیان نشان خواهند داد.   

وی خواستار تشکیل دبیرخانه مشترک میان مجمع نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان به منظور ساماندهی و انعکاس مشکلات استان به مراکز مهم تصمیم گیری در کشور شد. 

دکتر حاجی پور از قضات دادگستری استان خوزستان نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: حال که خبرهای خوشی از پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ با داعش و تکفیری ها در سوریه و عراق می رسد در داخل کشور نیز باید با انسجام درونی خود و حضور حداکثری در انتخابات هفتم اصفند بار دیگر مانع اعمال نفوذ دشمنان انقلاب و اسلامی به میهمن اسلامی مان باشیم.
حاجی پور ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواستار رای بالا مردم استان خوزستان به آیت الله موسوی جزایری به عنوان نقطه ثقل و پیوند رهبری نظام و مردم استان خوزستان شد.

شیخ نعیم حیدری (شیخ حیادر) از شیوخ و برزگان عشیره حیادر نیز با حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است. با توجه به شرایط بین المللی که در آن قرار داریم مردم استان خوزستان می بایست با حضور حداکثری خود ضمن ارتقای اقتدار نظام جمهوری اسلامی با انتخاب اصلح خود و رای به نماینده ولی فقیه در استان موجبات تحکیم نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران را در مقابل جهانخواران فراهم کنند.
شیخ نعیم حیدری از اقدام آیت الله موسوی جزایری در راه اندازیو شبکه تلویزونی قناه الاهواز تقدیر و تشکر کرد و گفت: آیت الله موسوی جزایری نیاز به تبلیغ ندارد. انشالله در روز هفتم اسفندماه سال جاری عشایر غیور عرب اهوازی همگام با دیگر اقوام ایرانی در استان خوزستان با رای بالا به آیت الله موسوی جزایری بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که عمل به توصیه همیشگی امام راحل که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممکلت شما آسیبی نرسدرا سرلوحه امور خود قرار دادند.

سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آمده ام که به نمایندگی از دیگر مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز و دیگر ورزشکاران استان خوزستان ضمن تجدیدپیمان با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بر لزوم رای بالا به نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان بار دیگر امید دشمنان انقلاب و اسلام برای کمرنگ کردن و گسست میان مردم و ولایت را به یاس و ناامیدی مبدل کنیم.
این پیشکوست ورزشی بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری همواره همچون پدری دلسوز ، همیشه در مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان یاری رسان مردم این استان بوده است و همواره با رهنمودهای روشنگرانه و دلسوزانه خود هدایتگر و روشنایی بخش مسیر توسعه و حل مشکلات مردم استان خوزستان بوده است و همیشه در مشکلات و کمبودهای استان خوزستان مردم این استان را تنها نگذاشته و فریادرس این مشکلات در تربیون نمازجمعه و انعکاس مناسب ان به مقام معظم رهبری و دیگر مقامات عالیرتبه نظام جمهوری اسلامی بوده است. 

سیاوش بختیاری زاده با تاکید بر حمایت قاطع فوتبالیست ها و ورزشکاران استان از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواستار رای  بالای مردم به معظم له در جهت تقویت ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.  

رحمن فلاحی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  گفت: مردم استان خوزستان نیز به مانند سایر مردم استان های کشور با حضور حماسی خود در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواب شوم بیگانگان و دشمنان انقلاب و اسلام را نقش برآب خواهند ساخت. شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقویت رکن اساسی ولایت مطلفه فقیه است. 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان خوزستان در خصوص شخصیت محوری آیت الله موسوی جزایری در اتحاد اقوام مختلف در استان خوزستان گفت: به لطف خداوند آیت الله موسوی جزایری توانسته است به عنوان یک چهره وزین و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان نقش بسیار ممتاز و بی بدیلی در ابعاد مختلف امورات استان خوزستان داشته باشد. 

فلاحی ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری به خوبی توانسته است مرکز ثقل پیوند مردم استان خوزستان با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشد. نقش معظم له در ایجاد همدلی و همگرایی میان اقوام مختلف ایرانی در استان خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست. گسترس و بسط حوزه های علمیه به عنوان مراکز نشر و گسترش فرهنگ شیعی و فقه اسلامی و پرورش طلاب جوان و فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استان نیز از برکات حضور این عالم و مجتهد دینی در استان خوزستان است. 

وی بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری به عنوان یک عالم وارسته همواره در کنار مردم این استان بوده است.نقش محوری ایشان در مبارزات با رژیم گذشته و پیروزی انقلاب اسلامی ، خبرگان قانون اساسی و دفاع مقدس بر همگان روشن و مبرهن است. مردم قدرشناس خوزستان با رای بالا به آیت الله موسوی جزایری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بار دیگر نشان خواهند داد که قدردان خدمات بی شائبه ایشان خواهند بود.

 داور پناه اخوی شهید احمد داورپناه از نخستین شهدای انقلاب اسلامی در استان خوزستان نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله موسوی جزایری همواره به مانند یک پدرخانواده پیگیر مشکلات مردم استان خوزستان بویژه مردم ولایتمدار شهرستان باغملک بوده است.

داور پناه افزود: آیت الله موسوی جزایری ارتباطات مستمر و پوپایی با عشایر غیور بختیاری در استان داشته و دارد. حمایت و پیگیری ایشان در حل مشکلاتی نظیر احداث جاده ،مراکز بهداشتی و درمانی ، مدرسه و خانه عالم در مناطق عشایری بختیاری هیچگاه در خاطر مردم این خطه محو نخواهد شد.
داورپناه از اعلام حمایت ایل جلیله بهمئی از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری در مجلس خبرگان رهبری خبرداد و گفت: ایل جلیله بهمئی انتخاب اول خود در مجلس خبرگان رهبری را به آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اهواز اختصاص می دهد.

موسی نجف پور شهنی از پیشکسوتان دفاع مقدس و از برزگان طایفه بختیاری نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: من به همراه مرحوم ابوی و عمو و عموزاده های خود از قبل از انقلاب اسلامی همواره به حضور آیت الله موسوی جزایری می رسیدم و از توصیه ها و رهنمودهای ایشان در جهت چگونگی مبارزه با رژیم پهلوی بهره می جستیم. من به همراه اخوی شهیدم شهید حمید نجف پور شهنی و جاویدالاثر عموزاده  ام یعقوب نجف پور شهنی همواره در طول دفاع مقدس همواره ارتباط خود را با آیت الله موسوی جزایری حفظ کرده و ما را در ادامه مسیر خود دلگرم تر می کرد. 

نجف پور شهنی ضمن اعلام حمایت طایفه جلیله شهنی از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: طایفه جلیله شهنی از طوایف سرشناس مسجدسلیمان و ایل غیور بختیاری هستند که شهدای والامقامی را در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده اند و همواره مدافع و پشتیبان مقام منیع ولایت فقیه بوده و هستند. طایفه شهنی همگام با دیگر طوایف بختیاری انتخاب اول خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را رای به آیت الله موسوی جزایری می داند و از دیگر مردم ولایتمدار و قدرشناس خوزستان می خواهد با رای بالا به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بار دیگر معظم له را در حضور موثر و مفید در مجلس خبرگان رهبری همراهی و همیاری کنند.
نجف پور شهنی از برگزاری همایش بزرگ ایل بختیاری در حمایت از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری باحضور طوایف مختلف بختیاری در حسینیه شهید عباسپور اهواز در هفته گذشته خبر داد.  



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
قاسسم روزخون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
comment
1
0
comment باآرزوي موفقيت وپیروزی برای تمامی نمایندگان وبخصوص نماینده ولی فقیه آیت الله محمد علی موسوی جزایری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار