شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کلنگ زنی احداث طرح توسعه و ساختمان جایگزین این مرکز
دکتر هاشمی در اولین روز سفر خود به استان خوزستان، با حضور در منطقه عین دو اهواز، مرکز جامع خدمات سلامت شماره 6 این منطقه را افتتاح نمود و کلنگ احداث طرح توسعه و ساختمان جایگزین را به زمین زد و همچنین از روند ساخت بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان بازدید نمود

پنج شنبه 29 بهمن ماه 94، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز اول سفر خود به استان خوزستان پس از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شوشتر و افتتاح نخستین بیمارستان شهرستان گتوند (تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دزفول)، در بعدازظهر این روز به منطقه حاشیه نشین عین 2 واقع در 5 کیلومتری جاده اهواز-سوسنگرد رفت و
مرکز جامع خدمات سلامت شماره 6 این منطقه را افتتاح نمود و همچنین کلنگ احداث طرح توسعه و ساختمان جایگزین را در زمینی به مساحت یک هزار و 600 مترمربع در مجاورت مرکز فعلی به زمین زد.

دکتر هاشمی ضمن افتتاح ساختمان تجهیز و نوسازی شده مرکز سلامت شماره 6 عین دو که اکنون قالبی مطابق با سیاست های جدید بهداشتی در طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت به خود گرفته است، از بخش های مختلف این مرکز بازدید و با کارشناسان بهداشتی شاغل در این مرکز به گفتگو پرداخت و سطح دانش و تسلط آنان بر موضوعات بهداشتی مدنظر را مورد ارزیابی قرار داد که در پایان بازدید خود، در یادداشتی در دفتر ثبت یادداشت ها، رضایتمندی و خوشحالی خود را در این زمینه ابراز نمود.

همچنین در حاشیه ی این مراسم، مردم ساکن منطقه، ضمن تشکر و قدردانی از حضور وزیر بهداشت، مشکلات و کمبودهای بهداشتی خود را به صورت رو در رو و مستقیم با وزیر بهداشت مطرح کردند.

گفتنی است مرکز جامع خدمات سلامت شماره 6 عین دو  اهواز؛ تعداد 24 هزار و 880 نفر و با احتساب پایگاه های ضمیمه و غیرضمیمه، بیش از 43 هزار نفر را تحت پوشش خود دارد که در این مرکز غربالگری به طور کامل انجام می شود و تاکنون بیش از 100 بیمار دیابتی شناسایی شده اند که تحت درمانهای لازم قرار گرفته اند.
 
وزیر بهداشت در انتهای برنامه روز اول سفر خود، به سوسنگرد عزیمت کرد و از بیمارستان در حال احداث 128 تختخوابی شهدای صنعت نفت این شهر بازدید و ضمن پیگیری روند ساخت و ساز این بیمارستان، بر تسریع این روند تاکید نمود.

لازم به ذکر است این بیمارستان توسط شرکت ملی نفت ایران تأمین اعتبار شده و پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تحویل داده خواهد شد و شامل ساختمان اصلی با بخش های بستری، اداری، جراحی، زایمان، آی. سی. یو، سی. سی. یو، آن ای سی یو، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و تالاسمی است.














نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار