اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
در بازدید وزیر بهداشت از بخش های بیمارستان الهادی شوشتر، پرسنل و کادر بیمارستان از حمایت های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص تامین تجهیزات و بهسازی فضای بیمارستان در قالب برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ، قدردانی کردند
روز پنجشنبه 29 بهمن ماه 94 دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح و بازدید از چندین طرح در حوزه سلامت، به خوزستان سفر کرد.

وی در صبح روز اول سفر دو روزه خود به خوزستان، ابتدا به شوشتر رفت و از بخش هاي نوزادان و زنان بيمارستان الهادي(ع) شوشتر بازدید نمود که در طول این بازدید، پرسنل و کادر بیمارستان از حمایت های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تامین تجهیزات و بهسازی فضای بخشهای درمانی بیمارستان در قالب برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ طرح تحول نظام سلامت، قدردانی نمودند.

همچنین وزیر بهداشت در شوشتر، از مرکز جامع خدمات سلامت شماره 4  این شهر بازدید و با پرسنل و مراجعان به این مرکز در خصوص اهداف طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و روند تغییر بار بیماری ها از بیماری های واگیر به غیرواگیر و میزان اطلاع آنها در این خصوص گفتگو کرد و پس از آن به منظور افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی کارون عازم شهرستان گتوند شد.

وی در بدو ورود به شهرستان گتوند مورد استقبال نماینده مردم شهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت و در ابتدا با حضور بر مزار شهدای گمنام گتوند و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان، ادای احترام کرد.

هاشمی همچنین با حضور در مقبره مرحوم دکتر قیصر امین پور و قرائت فاتحه بر مزار ایشان و نثار گل، مقام شامخ این شاعر بزرگ انقلاب و کشور را گرامی داشت و ضمن اهدای یک جلد قرآن کریم به پدر این شاعر در سخن کوتاهی گفت: قیصر امین پور، شاعر و هنرمندی ماندگار است که آثار وی هرگز فراموش نخواهد شد.

وزیر بهداشت سپس در سالن آمفی تئاتر شهرستان گتوند حاضر شد و پس از ایراد سخنرانی در جمع مردم و مسئولان گتوند، با حضور در بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان، آن را افتتاح نمود.










نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار