شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
دکتر هاشمی:
وزیر بهداشت در حاشیه سفر دو روزه خود به خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه در راستای عدالت در دسترسی به خدمات حوزه سلامت در طول بیش از دو سال گذشته، حدود ده هزار پزشک و متخصص در کشور و در مناطق محروم مشغول به کار شدند و بیش از دو هزار خانه بهداشت راه اندازی شده است

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه 29 بهمن ماه 94 در بدو ورود خود به فرودگاه اهواز در خصوص اقدامات وزارت بهداشت برای جلب اعتماد و رضایت مردم گفت: بخشی از اقدامات به ارائه دهندگان خدمت یعنی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مربوط می شود و انتظار داریم تا از خدمات کادر درمانی، قدرشناسی به عمل آيد تا باعث دلگرمی آنها و کسب رضایت بیشتر مردم شود.

وزیر بهداشت در ادامه افزود: بخش دیگر، مربوط به عدالت در دسترسی به خدمات حوزه سلامت است که خوشبختانه در طول بیش از دو سال گذشته، حدود ده هزار پزشک و متخصص در کشور و در مناطق محروم مشغول به کار شدند و بیش از دو هزار خانه بهداشت راه اندازی شده است.

وی همچنین به تعداد بیمه شدگان در کشور اشاره کرد و افزود:
24 میلیون نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و یازده میلیون نفر نیز تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند که در عمل، وقتی مردم افزایش دسترسی به خدمات و کاهش هزینه ها را لمس می کنند، می تواند باعث افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم از حوزه سلامت شود.

هاشمی تصریح کرد: کاهش هزینه های درمانی و افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی، خود بخود رضایتمندی آن ها را از بخش درمانی در کشور بالا می برد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در خصوص برنامه بازدید از روند پیشرفت احداث بیمارستان 128 تختخوابی دشت آزادگان افزود: باتوجه به اهمیتی که برای دسترسی مردم منطقه دشت آزادگان به خدمات درمانی احساس می شود، انتظار می رفت در طی سالیان گذشته، پروژه ساخت بیمارستان این شهرستان با سرعت بیشتری جلو می رفت، اما امید است این بیمارستان با تلاش های صورت گرفته اخیر، به زودی به بهره برداری برسد.

وی طرح نورآوران سلامت را از دیگر اهداف خود در سفر به خوزستان عنوان کرد و گفت: عمل جراحی و ویزیت بیماران چشم در شهرستان خرمشهر در قالب طرح نور آوران سلامت، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در سفر به خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار