شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۷

شوشان : به منظور بررسي عملكرد معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اهواز و در راستاي بازرسي هاي مستمر و ادوراي اداره كل بازرسي خوزستان از دستگاه هاي اجرايي استان، هيات بازرسي متشكل از 3 كارشناس اين اداره در معاونت غذا و داروي اين دانشگاه استقرار يافت.

به گزارش روابط عمومي معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اهواز، دكتر محمد حسين سرمست رئيس دانشگاه علوم پزشكي اهواز، در جلسه اي كه به همين منظور در معاونت غذا و داروي اين دانشگاه برگزار شد، تصريح كرد: بازرسي و نظارت بر عملكرد دانشگاه براي همه سود و منفت را در پي دارد و ما براي هرگونه همكاري با اداره كل بازرسي استان اعلام آمادگي مي كنيم.

وي با بيان اينكه از اين فرصت براي بهينه سازي و شفافيت فضاي كاردر دانشگاه نهايت استفاده را خواهيم كرد، افزود: ما همچنين از پيشنهادها و نظرهاي ارشادي اين اداره استقبال مي كنيم.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي اهواز با اشاره به حجم و تنوع فعاليت هاي اين دانشگاه، خاطرنشان كرد: با توجه به وسعت و وظايف كاري زياد، اين دانشگاه در سال هاي گذشته با مشكلات عديده اي مواجه بود كه بحمداله با همت و تلاش شبانه روزي همكاران اين موانع تا حدود زيادي مرتفع شده است.

وي درپايان افزود: انتظار ما از اداره بازرسي استان اين است كه به ظرفيت ها وجنبه هاي مثبت اين مجموعه نگاه ويژه اي شود.

غلامحسين كرمي رئيس اداره كل بازرسي خوزستان نيز در اين جلسه با بيان اينكه هدف از اين بازرسي ها تعامل با دانشگاه و دستگاه هاي تابعه آن است، اظهار اميدواري كرد: اشكالات و ايرادات موجود را با همكاري يكديگر برطرف كرده و بتوانيم مشكلات و كمبودهاي دستگاه هاي پيش روي مديران اين مجموعه را انعكاس دهيم تا براي رفع آنها چاره اي انديشيده شود.

دكتر بهزاد شريف مخمل زاده معاون غذا و داروي خوزستان هم در اين جلسه گفت: اين معاونت به عنوان يك دستگاه نظارتي كلان در خوزستان آمادگي خود را براي ارائه هرگونه مستندات لازم به اداره كل بازرسي استان دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار