شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
بهزاد شیخی پژوهشگر دفاع مقدس :
این پژوهشگر هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: وجود آیت الله موسوی جزایری در جریانات و گرایشات سیاسی آیت الله موسوی جزایری همواره به عنوان پدرمعنوی استان همه سلایق و گرایشات سیاسی را در چارچوب قانون و شرع به صلاح و خیر رهنمون کرده است.
بهزاد شیخی پژوهشگر نمونه 8 سال دفاع مقدس با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری با تکریم و تجلیل شخصیت علمی و فقهی ایشان گفت: آیت الله موسوی جزایری در همه دوران ها و شرایط سخت استان هیچگاه مردم استان خوزستان را رها نکردند و همواره به عنوان یک پناهگاه و ملجا یار و یاور مردم به ویژه محرومین و مستضعفین بودند.

این مولف بیست عنوان کتاب و پژوهشگر سال دفاع مقدس بیان داشت:هر فردی می خواهد با چگونگی حماسه آفرینی و مقاومت 8 ساله دفاع مقدس شناخت پیدا کند باید با شخصیت آیت الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی آشنا شود.


این نویسنده دفاع مقدس بیان داشت: نکته ای که حائز اهمیت است این است که جایگاه فقاهت و اندیشمندانه حضرات آیات موسوی جزایری و شفیعی مغفول مانده است.

این پژوهشگر هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: وجود آیت الله موسوی جزایری همیشه راهگشا مسائل استان بوده است. ایشان محور وحدت و همذلی میان اقوام مختلف استان خوزستان بوده اند. همچنین در جریانات و گرایشات سیاسی آیت الله موسوی جزایری همواره به عنوان پدرمعنوی استان همه سلایق و گرایشات سیاسی را در چارچوب قانون و شرع به صلاح و خیر رهنمون کرده است.

شیخی تصریح کرد: ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان فراتر از نگاه های قومی و جناحی با همه گروه های سیاسی و اجتماعی برخورد اسلامی داشته است و جذب حداکثری و دفع حداقلی را در دستور کار خود قرار داده است. همه گروه های سیاسی موجود در استان از منش و اخلاق کریمانه آیت الله موسوی جزایری به نیکی یاد می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار