اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
آیت‌الله کعبی:
آیت‌الله عباس کعبی ادامه داد: امروز ملت ایران استقلال‌خواهی، ضدیت با دشمن، ولایت‌مداری و انقلابی بودن‌شان را با گام‌های خود برای مشارکت در پیشرفت و توسعه کشور و با رای قاطع به نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان خواهند داد.
آیت‌الله عباس کعبی گفت: مشارکت در انتخابات امروز نشان‌دهنده روحیه استقلال‌خواهی، ضدیت با دشمن و ولایت‌مداری ملت ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با اایسنا تاکید کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای با گام‌های استوار و عزم راسخ از ابتدای امروز که با پیشتازی رهبر عزیز انقلاب آغاز شد برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات ایران و مردم‌سالاری اسلامی ثبت می‌کند.

وی افزود: فضای حوزه‌های انتخابیه در خوزستان و سراسر کشور با نشاط و شادابی و امید به مشارکت در بهتر کردن زندگی، معیشت، امنیت، عدالت و خدمت صادقانه و مایوس کردن دشمنان اسلام و ملت عجین شده است .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این ‌که در تمام استان حضور مردم در گردهمایی انتخاباتی و جشن‌های انتخاباتی فوق‌العاده باشکوه بود اظهار کرد: به رغم تلاش مذبوحانه رسانه‌های بیگانه برای نشان دادن طمع‌شان به ملت ایران؛ روحیه ملت ما ضدبیگانه، ضددشمن و استقلال‌خواه است.

او ادامه داد: امروز ملت ایران استقلال‌خواهی، ضدیت با دشمن، ولایت‌مداری و انقلابی بودن‌شان را با گام‌های خود برای مشارکت در پیشرفت و توسعه کشور و با رای قاطع به نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان خواهند داد.

کعبی با بیان این که شرکت در دو انتخابات امروز عمل صالح سیاسی است گفت: انتخابات مجلس خبرگان از جنس بیعت با امام راحل(ره)، رهبری، شهدا و از جنس نصرت دین الهی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار