اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
 مردم اهواز بار دیگر با حضور پر شور و پررنگ خود در پای صندوق های رای حماسه آفریدند.

به گزارش ایرنا مردم اهواز بار دیگر پس از حماسه آفرینی و حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن، این بار با حضور در پای صندوق های رای حمایت خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
مردم اهواز از ساعات اولیه آغاز رای گیری در صف های طولانی و پرشور در شعب رای گیری حضور یافتند و در این حماسه ملی شرکت کردند.
مریم سیاحی یکی از رای دهندگان در شعبه انتخاباتی منطقه کیان آباد اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: من به وظیفه دینی و ملی خود عمل کردم.
وی گفت: از نامزدهای انتخاباتی می خواهم در صورت راه یافتن به مجلس شورای اسلامی به وعده های خود عمل کنند و پشتیبان مردم باشند.
سیاحی افزود: عملکرد نمایندگان مجلس نهم به اندازه کافی راضی کننده نبود اما مردم از نامزدهایی که دراین دوره انتخاب می شوند خواستارند که مردم را فراموش نکنند، اگر به جایگاهی دست می یابند از رای مردم است.
حمید رضایی یکی دیگر از رای دهندگان در شعبه انتخابی منطقه کیانپارس اهواز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل حضور من در پای صندوق رای، شرکت در اتحاد مردمی است تا این فرهنگ در جامعه ترویج یابد.
وی گفت: بر اساس فاکتورهایی همچون معتدل گرا بودن، قوم گرا نبودن و از جنس مردم بودن نامزد مورد نظر را انتخاب کردم.
این رای دهنده بیان کرد: نامزدهایی که در این دوره به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند باید بیش از مجلس گذشته به فکر مردم باشند و برای رفاه مردم تلاش کنند.
سارا طالبی دیگر رای دهنده در شعبه انتخاباتی پادادشهر اهواز در صف رای دادن گفت:حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن است و برای حمایت از شهیدان در این حماسه ملی حضور داریم.
وی افزود: مردم نیاز به نماینده ای دارند تا مشکلات مردم را حل کند و راه حلی برای بیکاری و ازدواج جوانان پیدا کند.
وی گفت: مشکلات زیادی در خوزستان و اهواز وجود دارد که از جمله آنها معضل گرد و غبار است که باید توسط نماینده های مجلس شورای اسلامی پیگیری و حل شود.
شاهین همتی در یک شعبه رای گیری پادادشهر اهواز نیز گفت: برای نشان دادن مخالفت با آمریکا در این حماسه باشکوه شرکت کرده ایم.
وی بیان کرد: نامزدهایی که در این دوره شرکت کرده اند خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات اهواز و خوزستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
این رای دهنده گفت: حضور در پای صندوق رای و حضور در این مشارکت عمومی نوعی حمایت از شهیدان و پاسداشت خون تمامی کسانی است که در راه انقلاب اسلامی جان خود را از دست داده اند.
50 هزار نفر در خوزستان کار اجرای انتخابات را در 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی در 27 شهرستان این استان به عهده دارند.
بر اساس آخرین گزارش ثبت احوال جمعیت خوزستان چهار میلیون و 798 هزار و 640 نفر است که سه میلیون و 430 هزار و 258 نفر از این تعداد واجد شرایط رای دادن هستند.
تعداد شعب اخذ رای در خوزستان دو هزار و 996 شعبه است که از این تعداد دو هزار و 121 شعبه ثابت و بقیه شعب سیار هستند.
623 نفر برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کردند که 361 نفر از آنها تایید صلاحیت و 239 نفر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار