شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
آیت الله احمدی شاهرودی:
حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی، بار دیگر نشان داد که ملت فهیم ایران هیچگاه تسلیم حاشیه سازی های خارجی و داخلی نخواهد شد و خرد جمعی ایرانیان در پرتو همبستگی ملی، همواره تعیین کننده نهایی است.

به فرموده امام راحل و عظیم الشأن: میزان رأی ملت است.

اینک که با عنایت به فضل الهی و حضور پرشور و چشمگیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید، وظیفه خود می دانم تقدیر و تشکر صمیمانه ام را نثار ملت شریف و عظیم الشان ایران و مقام معظم رهبری نمایم.

بی‌تردید پیروز این انتخابات، همان مردمی هستند که عاشقانه برای میهن و دین خود به صحنه آمدند. حضور گسترده و حداکثری مردم غیور ایران نشانه هوشیاری، درایت انقلابی و بصیرت آنان در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از وصایای امام راحل(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد و مسئولیت منتخبان را در عرصه خدمتگزاری، بیش از پیش سنگین تر کرده است.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم سالاری دینی و ضامن حفظ دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام است. حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی، بار دیگر نشان داد که ملت فهیم ایران هیچگاه تسلیم حاشیه سازی های خارجی و داخلی نخواهد شد و خرد جمعی ایرانیان در پرتو همبستگی ملی، همواره تعیین کننده نهایی است.


به همین مناسبت اینجانب تبریک خود را به نماینده ولی فقیه در استان و نماینده اول مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله موسوی جزایری که حائز اکثریت قاطع آرای مردم شریف استان گردیدند و سایر منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تقدیم نموده و آرزوی موفقیت و بهروزی برای این عزیزان را در پرتو عنایت امام زمان (عج)، از خداوند متعال خواستارم.

در پایان لازم می دانم به عنوان نماینده منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حضور مقتدرانه شما مردم شریف و ولایتمدار در انتخابات و اعتماد مجدد به اینجانب، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات همه دست اندرکاران در امر انتخابات را از خداوند بزرگ مسئلت دارم. انشاالله که بتوانم با استفاده از ظرفیت مجلس خبرگان رهبری، وظیفه خود را در خدمتگزاری به مردم شریف استان ایفاء نمایم.

محمد حسین احمدی شاهرودی
کاندیدای منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار