شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشور عنوان کرد:
دکتر فرهادی زاد با انتقاد از عدم ایجاد فضا و امکانات لازم برای بیماران و به خصوصو کودکان در بعضی موارد، بیان داشت: اگر فضای لازم برای کودکان به ویژه مهیا نشود، چه بسا شرایط جسمانی وخیم تر آنان را موجب شود لذا باید در ایجاد فضای شاد و با انگیزه تلاش لازم را به عمل آوریم.


شوشان- دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشور  شامگاه امروز چهارشنبه 12 اسفندماه در مراسم اختتامیه ی مسابقات کشوری بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور که در سالن مراسمات این سازمان برگزار شد با تاکبد بر جایگاه خدمت رسانی به بیماران خاص عنوان کرد: خداوند بهترین جایگاه خدمات رسانی را برای من تدارک دیده و در این مدت درس های مختلفی آموختم و متوجه شدم خداوند جایگاه ارزشمندی را به من عطا کرده است.

وی افزود: اگر شما ورزشکاران به ما فرصت بدهید، بر اساس نگاه شما و با کمک جایگاهی که می تواند فضایی برای این فدراسیون ایجاد کند، به پیشرفت روز افزون دست خواهیم یافت.

دکتر فرهادی زاد با انتقاد از عدم ایجاد فضا و امکانات لازم برای بیماران و به خصوصو کودکان در بعضی موارد، بیان داشت: اگر فضای لازم برای کودکان به ویژه مهیا نشود، چه بسا شرایط جسمانی وخیم تر آنان را موجب شود لذا باید در ایجاد فضای شاد و با انگیزه تلاش لازم را به عمل آوریم.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده روند بر ادامه ی فعالیت های بخش همگانی و رقابتی خواهد بود زیرا رقابت باعث ایجاد انگیزه، هیجان و شرکت فعال ترجوانان خواهد شد؛ اما تلاش و تمرکز ما بر آموزش داوری و مربی گری و ایجاد کارگاه های حمایتی خواهد بود.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشور بر تقویت شرایط اقتصادی فدراسیون و هیئت های بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور اظهار کرد: باید با برنامه ریزی شرایط مهیا شود و با تلاش همه جانبه در تمامی استان های کشور شرایط توانمندی هیئت ها و ورزشکاران در بخش اقتصادی فراهم شود.

وی تصریح کرد: فدراسیون شرایط توانمندی در بخش اقتصادی را دارد لذا باید در این بخش در فدراسیون و هیئت ها تمهیداتی اندیشیده شود و در استانی مث خوزستان که این گام برداشته شده است، می باید توسعه پیدا کند.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری، نقطه ی عطف راه اندازی مجدد هیئت بیماری های خاص است

کیامرث حاجی زاده رییس هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضای استان خوزستان در مراسم اختتامیه ی مسابقات قهرنانی کشوری بیماری های خاص و پیوند اعضا ضمن خوشامد به ورزشکاران استان های مختلف کشور و دکتر فرهادی زاد دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشور، برگزاری این مسابقات را نقطه ی عطف راه اندازی مجدد هیئت بیماری های خاص خواند و گفت: بحث ورزش بیماران خاص در استان ما به دلیل ادغام فدراسیون ها در دولت گذشته جایگاه اش را از دست داد و در شهرستان ها نیز از بین رفت اما در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت و با برگزاری همایش بزرگ پیاده روی و چندین دوره مسابقات به مناسبت های مختلف دوباره جایگاه خاصی برای بیماران خاص در استان به وجود آمد.

وی افزود: خوشبختانه امروز هیئت استان خوزستان جزو هیئت های فعال کشور است و تنها هیئت استانی است که برای نخستین بار مسابقات کشوری را برگزار کرده است.

حاجی زاده  هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را توسعه ی ورزش همگانی، ایجاد نشاط و بالا بردن امید به زندگی در بین بیماران خاص خواند و گفت: این دوره از مسابقات با هدف افزایش سطح نشاط و امید و همچنین رویکرد به ورزش قهرمانی برگزار شد.

وی اضافه کرد: کار کردن در هیئت بیماران خاص ویژگی ها و تلاش خاص خود را می طلبد و این تلاش، علاوه بر اجر اخروی، بازخورد معنوی بالایی هم در زندگی افرادی دست اندرکار دارد.

رییس هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضای استان خوزستان ضمن تجلیل از مدال آوران و تقدیر از مسئولینِ دست اندرکار این دوره از مسابقات بیان داشت: مسابقات با حضور 16 استان از 11 اسفند با حضور 70 ورزشکار در چهار رشته برگزار و پیگیری شد و با معرفی نفرات برتر به بهترین شکل به کار خود پایان داد



تلاش های هیئت بیماری های خاص خوزستان، ورزش کشور را به تکاپو خواهد انداخت

فرامرز کیانی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مراسم اختتامیه ی مسابقات کشوری بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و آوردن فرهنگ به ورزش کار بسیار زیبایی است که توسط هیئت بیمارن خاص خوزستان میسر شد.

وی با قددرانی از جانفشانی های شهدای مدافع حرم و نیز سپاس از حضور فرزندان شهید سردار علی قربانی از پیشکسوتان ورزش از شهدای مدافع حرم در این مراسم بیان کرد: مدافعان حرم با حضورشان در میدان های جنگ و جبهه های برون مرزی، از مرزهای کشور پاسداری کرده اند و اگر در این میدان حضور نداشتند،، ما می بایست در کشور خودمان اسلحه به دست بگیریم.

کیانی زاده یادآور شد: ما در این کانون ها در وهله ی نخست به نشاط و شادابی در امر سلامت بیماران خاص توجه داریم و پس از آن به دنبال مدال های کشوری و آسیایی با تلاش هیئت ها و ورزشکاران هستیم.

مسابقات قهرمانی کشوری بیماری های خاص و پیوند اعضای استان پس از رقابت یک روزه و معرفی نفرات برتر، شامگاه امروز در اهواز به کار خود پایان داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار