شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
رئیس شورای راهبردی شبکه جنوب غرب کشور: استقبال دانشجویان از برگزاری این کنگره بی نظیر بوده است بگونه ای که 664 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده و با همکاری 121 داور مکاتبه ای و 37 داور حضوری موفق به پذیرش 33 درصد از مقالات شده ایم

یکشنبه 16 اسفندماه 94 اولین کنگره کمیته های تحقیقات دانشجویی جنوب غرب کشور با حضور مهندس فرج الله خبیر معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر زهرا عبداللهی مدیرکل بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معم رهبری در دانشگاه، دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فنآوری دانشگاه، اعضاء هیئت علمی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نیز دانشگاههای عضو شبکه جنوب غرب کشور در محل تالار شهدا برگزار شد.
 
دکتر شیرعلی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس شورای راهبردی شبکه جنوب غرب کشور در این کنگره در خصوص عملکرد کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه در یکساله اخیر گفت: با همکاری و مساعدت معاونت توسعه پژوهش و فناوری و تلاش دانشجویان موفق شدیم برای اولین بار خبرنامه دانشجویی پژوهشگران جوان را راه اندازی نموده و کتاب های دانشجویی را با لوگوی کمیته تحقیقات به چاپ برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان رئیس شورای راهبردی جنوب غرب کشور انتخاب شد و برگزاری اولین کنگره کمیته تحقیقات دانشجویی شبکه جنوب غرب کشور افتخار بزرگی بود که نصیب ما شد.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه همکاری مستمری را با کارگروه علم و دین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری داشته ایم˛ افزود: با تشکیل کارگروه های دانشجویی در زمینه مقاله نویسی˛ فناوری اطلاعات˛ تدوین و نشر دستاوردهای علمی اقدامات گسترده ای را انجام دادیم.

وی افزود: با مساعدت معاونت توسعه پژوهش و فناوری، سقف هزینه طرح های تحقیقاتی دانشجویی افزایش یافته و خوشبختانه شاهد رشد طرح های پژوهشی دانشجویی بوده ایم. همچنین موفق به اخذ گرندهای پژوهشی از کمیته کشوری وزارت بهداشت شدیم.

شیرعلی با بیان اینکه بنا به درخواست کمیته تحقیقات کشوری مقرر شده در هر سال در زمینه طرح های تحقیقاتی بیش از 150 طرح تحقیقاتی به آمار سال قبل اضافه شود˛ گفت: خوشبختانه در سال 94 موفق به ثبت 346 طرح تحقیقات دانشجویی شده که این میزان افزایش مطابق خواسته کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی بود و به تبع آن نیز افزایش مقالات دانشجویی را داشتیم.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی ضمن تشکر از دبیران علمی و اجرایی کنگره و همچنین دکتر صاکی به عنوان رئیس کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه جنوب غرب کشور˛ بیان داشت: استقبال دانشجویان از برگزاری این کنگره بی نظیر بوده است به گونه ای که 664 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده و با همکاری 121 داور مکاتبه ای و 37 داور حضوری موفق به پذیرش 33 درصد از مقالات شده ایم.

وی ادامه داد: مقالات پذیرفته شده در این کنگره از سراسر کشور بوده و در حیطه های مختلف آلودگی˛ آزمایشات˛ بالینی˛ خودمراقبتی˛ سلامتی غذا و قرآن پژوهی پذیرش شده اند.

 









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار