پیگیری و حل مشکلات مردم ازسفارش های اکید استاندارخوزستان به مدیریت سامد بوده وهست وبراساس گزارش های موجود، عملکرد این مرکزدراجرای این مهم ، باموفقیت های خوبی همراه بوده است
کیامرث حاجی زاده مدیرمرکز سامد استانداری خوزستان درآخرین برنامه دیدارمردمی مدیران دستگاههای اجرایی دراین مرکز گفت : پیگیری و حل مشکلات مردم ازسفارش های اکید استاندارخوزستان به مدیریت سامد بوده وهست وبراساس گزارش های موجود، عملکرد این مرکزدراجرای این مهم ، باموفقیت های خوبی همراه بوده است .
حاجی زاده درپایان دیدارمدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان خوزستان و معاونین وی با مردم که امروز دوشنبه درمرکزسامد استانداری انجام شد درگفت وگو با پایگاه خبری استانداری خوزستان افزود: خدمت به مردم ازاولویت های دولت تدبیرو امید و استاندارخوزستان به عنوان نماینده عالی دولت دراستان می باشد. مدیریت سامد دراین راستا درحد توان و بضاعت خود توانسته است بادعوت هفتگی از مدیران کل دستگاهها و شهروندان و دیدارحضوری بین آنان ، نسبت به حل مشکلات شخصی ، سازمانی مردم همت گمارد.
مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان افزود: این درحالی است این مرکز با رایزنی و هماهنگی با دستگاههای مسوول ، نسبت به حل مشکلات مربوط به دفع فاضلاب شهری، آب شرب ، قطع روشنایی برق برخی مناطق مشکل داراهواز به ویژه درفصل گرما که بانوسانات برق و قطع موقت انرژی الکتریکی مواجه می شدند ، اقدام کرده است که گزارش های مربوطه موجود هستند.
حاجی زاده افزود: باتوجه به بافت کارگری و کارمندی استان خوزستان که جمع زیادی ازاین دوقشر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ازمستمری بگیران این بیمه درخوزستان هستند ، برآن شدیم مدیرکل بیمه تامین اجتماعی و معاونین وی را درپایان سال 94 به این مرکزدعوت کنیم تا به مشکلات مردم گوش فرادهند و برای حل آنها دستوراقدام لازم معمول دارند.
مدیرمرکزسامد افزود: باتوجه به اطلاع رسانی قبلی همکاران ما درمرکزسامد به مردم ، استقبال زیادی از این دیدارشده بود و جمع زیادی از شهروندان ازشهرستانها تشریف آورده بودند که خوشبختانه توانستیم آنان را با لبخند رضایت بدرقه کنیم .
حاجی زاده افزود: وقتی که نیت خیرو برای خدمت به مردم باشد ، حق تعالی کمک می کند تا شرمنده مردم نباشیم