شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
از جمله فعالیتهای مهم این سازمان با پافشاری و مدیرعاملی عدنان غزی ساخته شدن جاده های ساحلی اهواز با سرعت و دقت فراوان بود.
شوشان: در نشست امروز شورای اسلامی شهر کوت عبدالله ،محمد عبیاوی با ۷ رای از مجموع ۹ رای برکنار و با اجماع مطلق اعضا و ۹ رای دکتر عدنان غزی به سمت شهردار جدید کوت عبدالله انتخاب و نقطه پایانی بر اختلافات چند ساله مجموعه شورا و شهرداری شد.

اژدری نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله در گفتگویی پیرامون نشست امروز شورای این شهر اظهار کرد: دستور کار جلسه امروز شورای شهر کوت عبدالله، استیضاح شهردار این شهر بود، که در غیاب وی انجام شد.


وی افزود: در این جلسه محمد عبیاوی با ۷ رای از مجموع ۹ رای، از سمت شهردار کوت عبدالله برکنار شد. اژدری درباره عدم حضور عبیاوی در جلسه استیضاح خود گفت: اعضای شورا سه بار شهردار را برای حضور و دفاع دعوت کردند، اما وی حاضر به شرکت در این جلسه نبود.


 عضو شورای شهر کوت عبدالله عنوان کرد: در ادامه جلسه امروز، هاشم مجدم با ۹ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری و عدنان غزی نیز با ۹ رای موافق برای طی مراحل قانونی به عنوان شهردار کوت عبدالله انتخاب شدند. وی خاطرنشان کرد: استیضاح شهردار با هماهنگی مسئولین صورت گرفته و طبق قانون باتوجه به اینکه با اکثریت آرا صورت گرفته، کاملاً قطعی است.

 اژدری در پایان گفت: جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری کوت عبدالله فردا برگزار می شود.  آذرماه امسال بود که محمد عبیاوی با ۵ رای استیضاح شده بود اما با حکم شورای حل اختلاف استان به سمت خود بازگشته بود.

دکتر  غزی سوابق خوب و درخشانی دارد از جمله مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ، که موفق شد یک سازمان کوچک و تقریبا بی اثر شهرداری را در آن زمان تحویل بگیرد و یک سازمان عظیم و فنی ،عمرانی ایجاد کند که از جمله فعالیتهای مهم این سازمان با پافشاری و مدیرعاملی عدنان غزی ساخته شدن جاده های ساحلی اهواز با سرعت و دقت فراوان بود.  مدیرعامل سازمان پایانه ها ، معاون و مدیر حراست و روابط عمومی تعزیرات حکومتی خوزستان و عضو شورای سردبیری روزنامه اهواز در کارنامه خود دارد.وی همچنین دانش آموخته حقوق و ادبیات عرب می باشد 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
comment
0
1
comment آرزوی موفقیت برای برادر ارجمند جناب آقای غزی عزیز
comment
سیدجعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
comment
0
1
comment جناب اقای حاج عدنان غزی .....ضمن عرض تبریک امید است درخدمت به مردم خوب وشرافتمند کوت عبد الله منشع خیر وبرکت باشید سربلند طلب توفیق خداوندی ....
comment
بروایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
comment
0
0
comment جناب دکتر غزی انتصاب جنابعالی را تبریک وبرای شما موفقیت روزافزون از خداوند منان خواستارم.
comment
عباس
|
United States
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment شوشان متاسفم براتون که حتی نظرهایی که توهین آمیز هم نیستند و صرفا به انتقاد از شهرداری اهواز می پردازند را سانسور میکنی!!!رسانه مثلا بی طرف و آزاد!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار