اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
اختلاس جایز نیست!
حالا دوباره حادثه ی تلخ تکرار شده و جان هایی را به کام مرگ کشانده است، آن وقت مسئولان شعار حفظ سلامت جاده ای را سر می دهند اما یک سوال؛ آیا اقدامی در جهت ایمن سازی جاده ها انجام می شود؟
ثریا زندیار:

اینجا خوزستان است! صدای ما را از مسجدسلیمان،جاده مرگ،کمی آنسوتر از پیچ و تاب های مسئولان،پشت تصمیم های بی تفاوتی  بشنوید!

شهری که روزهای ارتباطی اش غمگین است، تلخ است. شهری که هر بار میخواهد خوش باشد، خوشی اش را روزگار... نه- بی کفایتی ها شوم می کند.

نه رسانه ای شدن اتفاق، اثرگذار است، نه انتقاد، نه خواهش، نه التماس، فکر کنم انسانیت هم کمی پیش رخت بربسته....

این روزها همه نرم نرمک در حال نو کردن خانه و کاشانه خود هستند، بحث انتخابات هم هنوز داغ است و کاندیداها خوب حرف می زنند اما حرف خوب نمی زنند! آن 5 نفر اما خانواده هایشان به سوگ نشسته اند!

دردی جانکاه و ناشکیب، اتفاقی که شنیدنش، جان آدم را به لب می رساند، اخباری شوم که هنوز هم دلیلش کم کاری هاست، هنوز هم دلیلش اعتبارهای بی ارزش است؛ اعتبارهایی که همچنان بوی اختلاسش  تا سالیان سال در کوچه پس کوچه های فقر و ظلمت می پیچد و از سویی در حکم اعدام بابک زنجانی ها و سرکرده های ثروت اندوز تغییر ایجاد می شود!!! چرا باید اینجا این گونه حکم کنند که قضا و قدر جان بی گناهان را می گیرد و .... سکوت جایز است...

حالا دوباره حادثه ی تلخ تکرار شده و جان هایی را به کام مرگ کشانده است، آن وقت مسئولان شعار حفظ سلامت جاده ای را سر می دهند اما یک سوال؛ آیا اقدامی در جهت ایمن سازی جاده ها انجام می شود؟

آیا آن ها که راس نشین هستند، می دانند که جاده اهواز- مسجدسلیمان یکی از جاده های پر تردد و پر حادثه استان خوزستان است؟ آیا یادشان هست که روزی در صدر اخبار قرار گرفتند و " افزودند: که این مسیر را چهار بانده می کنیم"؟ این است توسعه متوازنی که هر بار در خبرها می آمد؟

چند سال است جاده مسجدسلیمان - اهواز همچنان جان می گیرد و در ادامه اش سکوت جاریست؟ چرا هر بار باید شاهد تبعیض و بی قانونی باشیم؟ چرا باز هم جنوب ایران و باز هم شمال خوزستان محروم از توسعه است؟

باز هم بایگانی شدن شعارهایی که برای چهاربانده شدن جاده مسجدسلیمان - اهواز سرداده شد و باز هم فقط خبری کوتاه از این که"" تصادف در محور مسجدسلیمان- اهواز 5 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت"" خبری که در میان انبوه اخبار گم شد و شاید خیل عظیم مسئولانمان حتی فرصت خواندن اخبار را نداشته باشند! تا نزدیک عید و دید و بازدید عزیزانشان یادشان بیاید که جان های عزیزانی در جاده های دراز بی تفاوتی تلف شد.

یادم هست همین چند روز پیش در سمینار بین المللی ریزگردها در دانشگاه شهید چمران اهواز، یکی از مسئولان با افتخار می گفت:" تصادف های جاده های خوزستان را "کشته" تلقی می کنیم تا احساسات مسئولان جریحه دار شود و اقدامی عاجل برای حل معضلات موجود راه های خوزستان صورت بگیرد"  اما از سویی دیگر هم یادم می آید که مسجدسلیمان جزو شمال خوزستان است و شمال خوزستان مدت هاست که به بایگانی خدمات سپرده شده است!

باز هم یادم می آید یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، کم کاری برای بهبود وضعیت جاده های استان را از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان می دانست. سوال اینجاست که آیا وزیر راه و شهرسازی در جریان وضعیت بحرانی جاده های خوزستان به خصوص جاده هایی همچون محور مسجدسلیمان- اهواز قرار گرفته است؟ یا همچون دیگر موضوعاتی که از دید مدیران ارشد پنهان می ماند، این خرابی هم پنهان است که این گونه خسارات جانی و مالی به بار می آورد؟

مردم حق دارند بدانند چرا مسئولان کشوری اقدامی در جهت حل مشکلات موجود نداشته و ندارند!
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
comment
0
0
comment فعلا مهمترین دغدغه اقای وزیر تکمیل ازادراه تهران شمال وقطار برقی تهران اصفهان است تا شرمنده تهرانیها واصفهانیها نباشد
comment
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment ببین خانم زندیار اینا گوششون بدهکار این حرفا نیست

آقای علی راست میگه، تهران و اصفهان یعنی همه چیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار