شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
امام جمعه ایذه:
امام جمعه امام جمعه ایذه نیز در خطبه های نمازجمعه ایذه گفت : روزنامه های استانی و کسانی که تاکنون به نماز جمعه نیامدند حرف هایی که هفته گذشته در رابطه با انتخابات زده شد را تحریف کردند.
امام جمعه امام جمعه ایذه نیز در خطبه های نمازجمعه ایذه گفت : روزنامه های استانی و کسانی که تاکنون به نماز جمعه نیامدند حرف هایی که هفته گذشته در رابطه با انتخابات زده شد را تحریف کردند.

به گزارش شوشان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: همایش فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با وجود سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت در روز یکشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نذری هایی که به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان داده می شود اشاره کرد و گفت: ما باید در چنین جاهایی خرج کنیم و به فقرا کمک کنیم چرا که اینجا بهشت واقعی است.

امام جمعه ایذه به انصاف در بازار اشاره کرد و افزود: برادران بازاری که در این ایام مشغول به تجارت هستند انصاف بسیار خوب است هر کسی که انصاف داشته باشد به نجات نزدیکتر خواهد بود خدای ناکرده نگوییم در این ایام بار و بند را ببندیم و بی‌انصافی کنیم کسی که انصاف را رعایت نمی کند بی تقوا است.

موسوی با اشاره به فرارسیدن درگذشت حجت الاسلام سید احمد خمینی عنوان کرد: این مرد بزرگ گنجینه انقلاب و پشتیبانی محکم برای امام خامنه ای بود و اجازه ندادکه کسانی در بیت امام رخنه کنند و فاصله بیندازند بین رهبری انقلاب و واقعا سنگ تمام گذاشت.

وی به در پیش رو بودن چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: خانواده ها و معلمان روشنگری کنندو این خرافه را که مورد تایید شرع وعقل نیست برای جوانان روشن کنند تا اینکه کسی از این آتش نسوزد.

امام جمعه ایذه بیان کرد: ما نباید فقط خانه تکانی کنیم بلکه باید کینه های کثیفی که از دوستان و خانواده ها داریم رهاسازیم و خانه تکانی دل را انجام دهیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در نماز جمعه در رابطه با واکنش های انتخاباتی برخی از کاندیداها و حامیانشان و سوء برداشت بعض از روزنامه های استانی از این مطلب اشاره کرد و گفت: بنده صحبت هایی کردم  واز این سخنان چه برداشتی شد گفتم بعضی از کاندیداها و حامیانشان قبل از انتخابات به طور خاص عمل کردند اما متاسفانه روزنامه ها نوشتند امام جمعه ایذه بیان کرد یکی از کاندیدا هایی که به دور دوم انتخابات راه یافته با حامیانش حرکات خاصی را انجام دادند اما بعضی ها  که تاکنون به نماز جمعه نیامدند زود قضاوت می کنند و حرف ها را تحریف می کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment چه كسانی صحبت هاي امام جمعه ايذه را تحريف نمودند؟

هفته گذشته حجت الاسلام سيدكمال موسوي امام جمعه ايذه در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر گفته بود كساني كه با پول؛ راي افرادي را خريداري نمايند آيا آنها منتخب مردم خواهند بود.
وي افزود:وقتي بعضي از كانديداها با پول به خريد راي مبادرت نمايند حامل يك پيام است پيامي كه از سوي خريدار به فروشنده راي بيان مي شود اينست كه اي كساني كه راي خود را در قبال دريافت مبلغي فروخته ايد بدانيد كه شما حق مسلم خود را فروخته ايد و در قبالش پول دريافت كرده ايد و بنده در قبال شما و مشكلات تان مسئوليتي ندارم و تنهادر قبال صاحبان پولي كه براي پيروزي و راي آوردن بنده در انتخابات هزينه كرده اند مسئول و بدهكارم.
موسوي در ادامه خاطرنشان كرد:بحث خريد و فروش راي در اين شهر وجود داشت و كسي نميتواند منكر اين مسئله باشد.
وي اظهاركرد:چرابعضي افراد حرمت دخت نبي اكرم ص را نگه نداشت و در ايام فاطميه با دختران بزك كرده و با ترانه هاي شرم آور به رقص و پايكوبي پرداختند.
حجت السلام موسوي در پايان گفت:اي كساني كه راي خود را به فروش گذاشته ايد بدانيد كه خريدار راي تان اعلام خواهد كرد كه وكيل تان نيست و فقط وكيل قدرتمندان و سرمايه داران و سرمايه گذارانش خواهد بود".
اين صحبت ها در فضاي مجازي دست به دست چرخيد و مورد توجه روزنامه هاي مختلف استان خوزستان قرار گرفت كه پس از انتشار صحبت هاي امام جمعه؛يكي از كانديداها اين گفته ها را به خود گرفت.
نماز جمعه اين هفته در ايذه اما حال و حكايتي دگر داشت كه حجت الاسلام موسوي با اشاره به سخنان اخیر خود در نماز جمعه در رابطه با واکنش های انتخاباتی برخی از کاندیداها و حامیانشان و سوء برداشت بعضي از روزنامه های استانی از این مطلب اشاره کرد و گفت: بنده صحبت هایی کردم واز این سخنان برداشتی شد كه بنده گفتم "بعضی از کاندیداها و حامیانشان" به طور خاص عمل کردند اما متاسفانه روزنامه ها نوشتند امام جمعه ایذه بیان کرد "یکی از کاندیدا ها"یي که به دور دوم انتخابات راه یافته با حامیانش حرکات خاصی را انجام دادند"
اين گفته اما مستمسكی شد تا برخی افراد در فضاي مجازي اقدام به ارسال مطالبي با اين عنوان کنند كه" امام جمعه ايذه گفت:برخی روزنامه ها صحبت های بنده را در مورد انتخابات تحریف کردند"
حال نكته قابل تامل اينست كه آياروزنامه هاي خوزستان حرف هاي امام جمعه ايذه درباره خريد و فروش راي و تخلف بي شمار آن را تحريف كرده اند؟يا بجاي كلمه "بعضي" اشتباها نوشتند "يكي"؟
براستی اگر روزنامه های خوزستان حرف های امام جمعه را تحریف كرده بودند ایشان كه فردي آگاه و انديشمند و در عين حال داراي زباني بُران و قاطع است همانگونه كه در خطبه های نمازجمعه به اين نكته ظريف در جابجايي كلمه "بعضي"به "يكي" اشاره نمودند،مسئله خريد و فروش راي و تخلف هاي صورت را نیز گوشزد یا تكذيب مي نمودند.
اما براستي هدف تحريف كنندگان چیست ؟
چه افرادي به دنبال پاك كردن صورت مسئله و تحريف نمودن حرف هاي مهم و قاطعانه امام جمعه ايذه به نفع كانديدخود هستند.
حال با توجه به شانتاژهاي صورت گرفته لازم است امام جمعه ايذه درخصوص مواضع خود در خطبه هاي نمازجمعه هفته گذشته كه فايل آن موجود مي باشد مجددا اعلام موضع نمايد تا مستمسك عده اي قرارنگيرد و خدشه اي به اعتبار و عزت افراد وارد نشود.
همچنين با توجه به رسانه اي شدن تخلفات انتخاباتي در ايذه و نزديك بودن آراي چهار كانديد اول و براي پايان دادن به شبهات بسيار زياد ؛شوراي محترم نگهبان هرچه سريع تر نسبت به اعلام نظر در خصوص انتخابات حوزه ايذه و باغملك همت گمارد،البته براي شفافيت موضوع و پاك نشدن صورت مسئله بهترست شوراي محترم نگهبان از وزارت دادگستري و اطلاعات درخواست استعلام نمايد تا سره از ناسره تمییز داده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار