شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
آیت اله جزایری در بازدید از پروژه برش کوه گلف:
شهردار اهواز افزود: فاز اول پل ولایت شامل احداث مسیر از پل ولایت تا کوه و فاز دوم این پروژه که پس از برش کوه انجام می شود شامل اتصال مسیر به میدان رمضان واقع درکوي رمضان است.
 صبح امروز حضرت آیت الله موسوي جزایري نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به همراه سید خلف موسوي شهردار اهواز و سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا  و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه برش کوه مسیرگلف و پل ولایت بازدید کردند.

در این بازدید حضرت آیت الله موسوي جزایري ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری اهواز در اجرای پروژه های عمرانی گفت: از شهردار اهواز و سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا که دست به دست هم دادند تا پروژه بزرگ و کلیدي پل ولایت و سایر پروژه های مهم در شهر اهواز به ثمر برسند تشکر می کنم.

نماینده ي ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت:  برداشتن  این کوه بزرگ که مانعی بر سر راه احداث پل بود مرهون زحمات شماست که با برش هردو طرف کوه، مناطق محروم آل صافی و کوی رمضان  از یک سو و کوی ولایت از سوی دیگر به یکدیگر متصل می شوند.



امام جمعه اهواز با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) ادامه داد : همت مردان بزرگ می تواند کوهها را جا به جا کند و برداشتن این کوه نیز مستلزم همتهاي بلند است.

حضرت آیت الله موسوي جزایري در پایان ضمن ابراز امیدواري از ادامه ي همکاري متقابل میان شهرداري و قرارگاه کربلا گفت: انشالله این همکاري مشترك با در اختیار قراردادن بخشی از محل قرارگاه به پروژه مذکورتداوم یابد زیرا همه ي این تلاشها براي تامین منافع و رفع مشکلات مردم است.

وی همچنین از زحمات پرسنل شهرداري اهواز به منظور اجرای این پروژه و پروژه هاي دیگر تشکر کرد.

همچنین در ادامه  این بازدید شهردار اهواز نیز به معرفی پروژه مذکورپرداخت و گفت: مسیر اتصالی پل ولایت از کوي آل صافی و رمضان به کوی ولایت به طول حدود 600 متر است که  براي اتصال این پل بیش از 400 هزار مترمکعب عملیات برش کوه با ماشین آلات سنگین و بیش از 180 هزار مترمکعب عملیات خاکی در حال انجام است.


 سید خلف موسوی گفت:عملیات برش کوه  ولایت  با  بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی  در حال انجام است.

وی افزود: فاز اول پل ولایت شامل احداث مسیر از پل ولایت تا کوه و فاز دوم این پروژه که پس از برش کوه انجام می شود شامل اتصال مسیر به میدان رمضان واقع درکوي رمضان است.


وی  به اجرای  طرح های آتی  در منطقه اشاره کرد و گفت: جهت خروج منطقه محروم کوي آل صافی از بن بست فعلی، راستگرد اتصال پل ولایت به کوي آل صافی نیز در دستور کار قرار گرفته که این پروژه در حال طراحی بوده و امیدوارم در موعد مقرر پروژه به اتمام برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار