شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
دکتر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان از زایمان طبیعی موفقيت آميز مادر باردار 59 ساله اي در این شهرستان براي تولد فرزند هفتم خود خبر داد

دکتر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان از زایمان طبیعی موفقيت آميز مادر باردار 59 ساله اي در این شهرستان براي تولد فرزند هفتم خود خبر داد.

حاتم زاده افزود: چهارشنبه 25 اسفندماه 94، مادر باردار 59 ساله ای به اورژانس بیمارستان شهدای هندیجان مراجعه و با تلاش های پزشکان و پرستاران، وی هفتمين فرزند خود را بدون هیچ مشکلی و با زايمان طبیعی به دنیا آورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان ادامه داد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و به دليل اينكه بهبود وضعیت سلامت مادران و نوزادان از تعهدات بین المللی کشور محسوب می شود و با مضامینی چون "بهبود سلامت مادران در چارچوب بهداشت باروری" و "كاهش ميزان مرگ و مير كودكان" قابليت اجرايي پيدا مي كند، ترويج زايمان طبيعي به منظور كاهش انجام سزارين توسط مادران باردار از جمله اهداف مهمي است كه در اين راستا دنبال مي شود.

حاتم زاده بیان داشت: خانم های بالای 45 سال در صورت بارداری در معرض ابتلاء به مشکلات جدی سلامتی هستند و لازم است در زمان بارداری بصورت ويژه تحت مراقبت پرشک متخصص باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از زایمان مادر 59 ساله، وی به بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر جهت مراقبت بیشتر اعزام كه خوشبختانه پس از انجام معاينات لازم در کمال سلامت از بیمارستان مرخص گرديد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار