شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد :
شوشان : مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان برنامه های نوروز95 شبکه استانی را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکزخوزستان، مسلم رحیمی با بیان اینکه برنامه های امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان متفاوت تر از سال گذشته برای مخاطبان این شبکه تهیه و تدارک دیده شده است، گفت: بوی نوروز، سال نوسلام، لیالی ربیعیه، سوز وری، نسیم نوروز، صدای زائر وسرودهای نوروزی را ازجمله برنامه های صدای مرکز خوزستان عنوان کرد.
وی افزود: بوی نوروز ویژه ی برنامه تحویل سال 95 با حضور هنرمندان بخش های متنوع برای ایجاد فضای شاد و مناسب برای آغاز سال جدید تهیه شده است.
رحیمی در ادامه اضافه کرد: همچنین این برنامه زنده به صورت ترکیبی، نمایشی در غالب برنامه 180دقیقه ای به زبان فارسی و گویش محلی برای عامه مردم تهیه وپخش می شود و شامل آیتم هایی همچون گزارش، مصاحبه با هنرمندان، ورزشکاران، آرم موسیقی باکلام و بی کلام، سخنان رهبری، سخنان رییس جمهور، تلفنی و پیامک مردمی ونمایش به تهیه کنندگی محمدرضاستایش برا مخاطبان پخش می شود.
این مقام مسوول گفت: سال نو سال نیز ویژه برنامه نوروزی صبحگاهی به صورت زنده با هدف ایجاد نشاد و شادی برای به وجود آوردن حس همدلی و نشاط بین خانواده ها ومسافران نوروزی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مردم ازمناطق دیدنی استان و ارایه اطلاعات به مسافران نوروزی برای مخاطبان پخش می شود.
رحیمی عنوان کرد: همچنین این برنامه در 14 قسمت 120 دقیقه ای با برقراری ارتباط زنده با شهرداران، هواشناسی، پلیس راه و راهیان نور از ساعت 10 تا 12 صبح تهیه و پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان آیتم های این برنامه را شامل ارتباط با هواشناسی، پلیس راه، شعار سال، نمایش، طنز، مسابقه، لطیفه، معرفی جاذبه های گردشگری استان، گزارش از مسافران نوروزی، ارتباط تلفنی، پیامک های مردمی، توصیه های میکانیکی به تهیه کنندگی رضا رادمهر عنوان کرد.
رحیمی گفت: برنامه 9 قسمتی سرزمین نور عنوان برنامه ای است که از سیمای مرکز خوزستان از۲۰ اسفند ماه امسال آغاز تا ۲۹ اسفند ماه جاری به مدت 45 دقیقه به تهیه کنندگی احمد یوسفی و اجرای حسین مقدم با رویکرد بازتاب سفرهای راهیان نور برای مخاطبان درحال پخش است.
وی افزود: همچنین 23برنامه 20 دقیقه ای دیگر نیز با همین عنوان ( سرزمین نور) از سیمای مرکز خوزستان از یکم فروردین ماه امسال آغاز تا ۱۳ همین ماه برای مخاطبان پخش می شود.که بیشتر از مناطق مختلف عملیاتی گزارش تولیدی گرفته می شود و برای مخاطبان پخش خواهد شد که این برنامه نیز به تهیه کنندگی محمد بدری انجام می شود.
رحیمی در ادامه گفت: برنامه سنه الخیر به زبان عربی و با رویکرد سال نو به تهیه کنندگی آقای کریم باجی در ۱۳ برنامه ۴۵ دقیقه ویژه ایام نوروز برای مخاطبان عرب زبان خوزستانی پخش می شود.
وی همچنین گفت:برنامه ی ویژه ی تحویل سال نو «یک یک» نام دارد که توسط آقای شهریارآرین نژاد،ازساعت 7 صبح تا12 ظهر روز اول فروردین به مدت 5 ساعت به صورت زنده و بابخش های بسیار متنوع تولید و پخش می شود.
رحیمی با بیان اینکه برنامه بهار کارون در ایام نوروز در14قسمت توسط وصی الله عبدالهی تهیه می شود افزود: پخش فیلم های سینمایی متنوع همراه با تصاویری از جاذبه های گردشگری استان، زیرنویس پیام های مهم و مرتبط باایام نوروز در زمینه گردشگری،راهها،هشدارهای ترافیکی و امنیتی ازدیگراقدامات حوزه سیماست.
وی در پایان گفت : واحد خبر مرکز خوزستان نیز به صورت روزانه ضمن تهیه گزارش های روزانه از کاروان های راهیان نور و برقراری ارتباط زنده، گراز ش های متنوع تولیدی ،انعکاس و پوشش تمامی خبرهای شهرستان با رویکرد ایام نوروزی، معرفی جاذبه های گردشگری و نقاط دیدنی استان نیزبه طور ویژه برای مخاطبان صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار