شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
شوشان: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز اقدامات انجام شده از سوی این مدیریت جهت رفاه حال مهمانان نوروزی را تشریح کرد.

به گزارش سایت شهرداری فرزین حاتمی کاکش ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی اظهار داشت: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز همچون سالهای گذشته در جهت رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی اقدامات متعددی را به شرح ذیل ارائه داد.

وی افزود: 16 کیوسک از من بپرس جهت راهنمایی مسافران و پاسخگویی به سوالات آنان در سطح مناطق هشتگانه شهر اهواز برپا گردید که مسیرها و نقاط دیدنی شهر را به مسافران معرفی می کنند. حاتمی کاکش اظهار داشت: این مدیریت ضمن ارائه اقلام تبلیغاتی به میهمانان نوروزی اقدام به توزیع چندین هزار نقشه راهنمای شهر اهواز و استان خوزستان به این عزیزان نمود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل افزود: روابط عمومی همچنین با توزیع فرم نظرسنجی میان مسافران میزان رضایت آنان را از کیفیت و حجم خدمات ارائه شده توسط شهرداری اهواز جویا شدند.

وی همچنین از نصب بیلبورد و بنر همزمان با فرارسیدن سال نو در سطح شهر خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال نو تعداد 25 عدد پرتابل شهری، 24 عدد بیلبورد در ورودی ها و سطح شهر، 15 عدد پرتابل شهری پیام سال رهبری، تعدادی اسپیس در ستاد اسکان، پایانه های مسافربری و ناوگان اتوبوسرانی شهری نصب گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل عنوان کرد: در راستای تکریم مقام شامخ شهدای حرم و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان  در آغاز سال نو بنرهای یادبود این شهدا در سطح شهر طراحی ونصب گردید.

فرزین حاتمی کاکش در پایان اظهار داشت: تمامی تلاش ما و مجموعه شهرداری اهواز در راستای تکریم شهروندان عزیز اهوازی و نیز ارج نهادن به سنت حسنه میهمان نوازی می باشد و کلیه خدمات ارائه شده در شهر اعم از نظافت، بهداشت، راهنمایی مسافران و ... در جهت سپری کردن ایام خوب و خاطره انگیز در شهر اهواز برای مسافران و ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان اهوازی است تا همگان این ایام دل انگیز بهاری و تعطیلات سال نو را با خاطره ای خوب به پایان برسانند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مریم دزفولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
comment
0
0
comment با سپاس فراوان از زحماتتون، شهر اهواز بسیار زیبا شده، و برای مسافران نوروزی نهایت زحمت را کشیدید، از زحمات شبانه روزی شما سپاسگزارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار