شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت:وقوع سه حادثه در جاده های خوزستان در 24 ساعت گذشته، ، هشت مصدوم بر جای گذاشت.

شهیار میرخشتی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه سمند در محور سه راهی امیدیه به آغاجاری دو خانم 34 و 55 ساله از ناحیه گردن و قفسه سینه مصدوم شدند. 

وی افزود: ماموران امدادی اورژانس 115 خوزستان، مصدومان را به بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه انتقال دادند. 
میرخشتی ادامه داد: بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در محور لالی به اندیکا نیز سه نفر مصدوم شدند و ماموران اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه مصدومان را به بیمارستان امید لالی انتقال دادند. 

وی گفت: برخورد یک خودروی پیکان با درخت در ساعت 7:30 صبح روز یکشنبه در امیدیه منجر به مصدومیت شدید سه نفر شد که مصدومان به بیمارستان های نفت و امام رضا (ع) امیدیه انتقال یافتند.

طرح نوروزی ایمنی راه ها از 25 اسفند سال 94 آغاز شده و مجموع تصادفات در جاده های خوزستان از آغاز طرح نوروزی تا دوم فروردین نسبت به مدت مشابه پارسال، 42 درصد کاهش یافته است. 

بنابراین گزارش بیشترین حوادث رانندگی در ایام نوروز در جاده های اهواز - آبادان و اهواز - اندیمشک اتفاق افتاده که دلیل آن سرعت بالا، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده ها بود.

برچسب ها: خوزستان ، حادثه ، مصدوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار