شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
 ورود سامانه بارشی از بامداد روز یکشنبه به خوزستان و تحت تاثیر قرار دادن آبادان و خرمشهر همراه با بارش باران بهاری و وزش باد مسافران نوروزی در این دو شهرستان را غافلگیر کرد.

بارش باران مسافران نوروزی را که در بوستان ها و حاشیه رودخانه های کارون و بهمشنیر با برپائی چادر استراحت می کردند غافلگیر و آنها را مجبور به اقامت در سالن ها و واحدهای آمورشی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری و آموزش و پرورش این دو شهرستان کرد.
بارش شدید باران در برخی از خیابان های آبادان و خرمشهر موجب بروز آبگرفتگی معابر و قطع برق برخی از نواحی شهری و روستایی شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان از آماده سازی یک هزار و247 کلاس در قالب 110 واحد آموزشی برای اسکان مهیمان نوروزی خبر داد.

جواد علوانیان اظهارکرد:110کلاس درس در 13 واحد آموزشی نیز برای اسکان اعضای کاروان های راهیان نور اختصاص یافته است.
رئیس اداره هواشناسی آبادان یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:از آغاز بارندگی تا ساعت 14 و 30 دقیقه روز یکشنبه سه میلی متر باران باریده است.

سعید ابراهیمیان افزود:بررسی تصاویر ماهواره ای ، مدل ها و نقشه های جوی بیانگر ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور است که تا اواسط وقت سه شنبه انتظار بارش قابل توجه همراه با رعد و برق و نیز تگرگ در منطقه پش بینی می شود.

وی اظهارکرد:در این روزها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی وجود دارد ضمن اینکه آبهای شمال خلیج فارس مواج و توفانی است.
ابراهیمیان بیشنیه دمای آبادان را 28 درجه و کمینه آن را 20 درجه سانتی گراد اعلام کرد.
در ایام نوروز پارسال بیش از سه میلیون و 500 هزار مهیمان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور از آبادان دیدن کردند.

باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهید تندگویان نخستین وزیر نفت، یادمان 177 شهید گمنام در آبادان و یادمان شهدای علمیات والفجر 8 در اروندکنار محل هایی است که مورد بازدید اعضای کارون های راهیان نور است.

بازار ته لنجی، بازار منطقه آزاد اروند، ساحل رودخانه های اروند و بهمنشیر، قدمگاه خضر نبی، و زیارتگاه سید عباس، موزه حیات وحش آبادان از مکان های دیدنی شهر آبادان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار