شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
در ادامه بازدیدها و نظارتهاي مستمر اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه از مراکز بهداشتي و درمانی تابعه در ایام نوروز ...
در ادامه بازدیدها و نظارتهاي مستمر اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه از مراکز بهداشتي و درمانی تابعه در ایام نوروز، در ششمین روز از سال 95، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از بخش های مختلف بيمارستان هاي حاجيه نرگس معرفي ماهشهر و شهداي هنديجان بازديد نمود و ارائه خدمات درماني در اين بیمارستان ها در ايام نوروز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کادر درمانی بیمارستان حاجيه نرگس ماهشهر بیان داشت: با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که میفرمایند همه باید لباس خدمت به تن کنیم و در کنار یکدیگر به مردم خدمت کنیم، خوشبختانه با بررسی های صورت گرفته و عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، شاهد رضایت بیماران و همراهان بیمار در این بیمارستان بودیم.

خدادادی افزود: با توجه به اینکه به تازگی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر از دانشکده علوم پزشکی آبادان جدا و به زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه شده است، خوشبختانه در روند جابجایی اداری، هيچگونه خللی در روند درمانی و ارائه خدمات به بیماران وارد نشده است.

قائم مقام رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپوو اهواز بیان داشت: با توجه به پیگیری های دلسوزانه مسئولین دانشگاه و به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خوشبختانه تمام مطالبات پرسنلی کادر درمانی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر به موقع پرداخت شده و پرسنل بیمارستان در این خصوص رضایت نسبی داشتند.
 
شایان ذکر است دکتر خدادادی در ادامه بازدید خود به شهرستان هندیجان رفته و ضمن بازدید از بیمارستان شهدای این شهرستان، از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران مراجعه کننده به بیمارستان نيز قرار گرفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار