شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
در طول 35 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، 571 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است
در طول 35 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، 4211 مورد بازدید از مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی غرب اهواز انجام شده است.

مهندس شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر افزود: این تعداد بازدید در بازه زمانی اول اسفندماه تا پایان روز ششم فروردین، با میانگین 4.8 اکیپ بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط در هر روز، صورت گرفته است.

شریفی گفت: در طول 35 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، 571 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

 وی همچنین ازمعرفی91 مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و اماکن بین راهی متخلف به مراجع قضایی خبر داد و گفت: از این تعداد، 12 مورد پس از طی مراحل قانونی، تعطیل شده است.

 شریفی خاطر نشان کرد : کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز با  دقت و جدیت در تامین سلامت شهروندان و میهمانان نوروزی، علاوه بر موارد ذکر شده، 6 بار از محلهای اسکان کاروانهای راهیان نور بازدید کرده اند.

سید نعیم موسوی نسب کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز نیز از سمپاشی و گندزدایی محلهای اسکان میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور به متراژ بیش از 4000متر مربع خبر داد.

موسوی نسب  در ادامه به 58 مورد بازرسی از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی در حوزه غرب اهواز اشاره کرد و افزود: بیش از 17000پمفلت و اطلاعیه بهداشتی دراین مدت، میان میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور توزیع شده است.

 وی همچنین از 3613 مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی در نقاط مختلف حوزه غرب اهواز ، 359 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و 124 مورد نمونه برداری از مواد غذایی خبر داد و گفت : در مدت 35 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، برای 856 نفر کارت تندرستی صادر شده است.

شایان ذکر است طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف تامین سلامت شهروندان و میهمانان نوروزی ، هرسال از ابتدای اسفندماه تا پایان روز 15 فروردین سال جدید،  اجرا می شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار