شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

شوشان: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به همراه معاونان و مدیران ارشد از واحدهای مختلف شرکت بازدید  و سال نو را به کارکنان  تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان محمود دشت بزرگ در این دیدارها ضمن تبریک سال نو به همکاران  از تلاش های شبانه روزی آنها در سال گذشته تقدیر و برای آنان و خانواده های گرامی شان در سال جدید سلامتی و پیروزی آرزو کرد.

گفتنی است وی و هیئت همراه به همین منظور در واحدهای مختلف شرکت در ساختمان های چند گانه ستادی، معاونت  بهره برداری و چهارطبقه برق و انبارها حضور یافتند و از نزدیک با تک تک کارکنان حاضر راجع به مسایل جاری هر قسمت ، نقاط بهبود عملکرد و برنامه های کاری گفتگو کردند و بر سرلوحه قرار دادن شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) در جهت دست یابی به برنامه ها و اهداف بلند مدت صنعت برق منطقه و کشور و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود.

دشت بزرگ در این بازدیدها گفت: برای حضور موفق در تابستان پیش رو نیاز است تا همه با هم سعی در تامین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان صنعتی، خانگی  و ...  بکوشیم و  زمینه های رفاه و آسایش اجتماعی با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز توسعه و امنیت همه جانبه در جامعه را فراهم آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار