اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

شوشان - سیاوش سلیمانی : در سر جمع اعتباراتی که برای خوزستان توسط دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در شورای اداری اخیر خوزستان اعلام شد سیصد و سی میلیارد تومان است که وقتی این پول را با یک ویلای ششصد میلیاردی ب ز (بابک زنجانی) مقایسه میکنم سردرد می گیرم .

عزیزان اغلب مردم خوزستان از جمله اهواز ابادان خرمشهر و ... آب خوردن بسیار ناسالمی دارند که با این سو مدیریت صد میلیارد تومان مشکلی حل نمیکند. لذا حداقل برای آب شرب مردم باید مطالعه جامعی بعمل آيد و کل اعتبار مورد نیاز تخصیص و پرداخت شود تا مردم از این شرایط نجات پیدا کنند.

در خصوص راه ها ، توسعه انسانی، بهداشت، درمان، کشاورزی و... بحثی نمی کنم و خدا را گواه میگیرم به هیچ جناحی وابسته نبوده ون یستم بلکه صرفا حقوق اولیه مردم را مدنظر دارم. خوزستان در تمام دولت های پس از جنگ مظلوم و محروم بود. صرفا به یک دولت معطوف نمی شود در دولت احمدی نزاد ازمابقی دولت ها شرایط بدتر شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
آرش حسینی نژاد
|
United States
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment درود بر جناب سلیمانی . حرف حق شما درد دل تمام مردم خوزستان و سایر نقاط محروم کشورمونه که نمیشه به اونها واژه مردم سایر نقاط بگیم بلکه تمام مردم محروم ایران سزاوارتره
فاجعه آنجا ویرانگر تر مینماید که نزدیک ۳۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان بالجبار در اختیار مؤسسان [...]و نهادهای زائدی قرار داده میشود که موازی وزارت فرهنگ و ارشاد فعال هستند که البته بیش از هشتاد درصد آنها ( سه سال با تیمی ورزیده اطلاعات مستدل را جمع آوری کردیم ) بجز یک دفتر دواتاقه استیجاری یا نهایتا مصادره ای و وقفی و یک منشی [...] و چند خط تلفن و یک سایت نصفه نیمه آپدیت نشده ( چیزی ندارند که به روز رسانی کنند و اساسا حالش رو هم ندارند ) ساختار و فعالیتی ندارند و اسناد مالی جعلی به همراه چند جزوه با تصاویر سفارشی ساخته شده ( هفت تا از آنها را شخصا تهیه نمودم آنهم در یک سال که بعنوان گزارش کار ، ضمیمه اسناد مالی به مبلغ هشت میلیارد تومان شد .
یک مثال : فرهنگسرای [...]
هفت آقازاده زیر دیپلم با عنوان دکتر اهیآت مدیره

همسران و معشوقکانشان ، منشی و کارمند

فرزندان نوکر های خانه زاد شان ، کارمند

بودجه نود و یک : هزار و دویست میلیارد ریال

ردیف بودجه نداشت و به اصرار برادر [...] رییس وقت دولت اختصاص یافت

[...]
فرهنگستان [...]آخرین بار در سال هشتاد و یک و با فریب دادن چند جوان برنامه نویس ، ( دستمزدشان را نداد. مدیر وقت آقای [...]) یک نرم افزار ( با نقض کپی رایت ) به اصطلاح [...] با عنوان [...]تولید کرد و با فروش اجباری به زیر مجموعه دولت وقت ، علاوه بر بودجه سالانه ، هشت میلیار د تومان به جیب زد .

هفت و نیم میلیون تومان دستمزد برنامه نویسان هنوز پرداخت نشده
این فقط بخش کوچکی از اختلاس و حیف و میل این مؤسسه است . کل آن را به همراه کل مؤسسان اینچنینی را که حساب کنیم رقم سرسام آوری از اختلاس بدست می آید
این مبلغ تنها بخشی از حیف و میل در بعد فرهنگی است

در صنعت ، معادن ، نفت و گاز ، تجارت و ........... ارقام هولناک میشوند
بنده چند هفته به انتخابات [...] در محفلی انس به [...] عرض کردم با یک هفتم مبلغ کنونی بودجه میتوان به بهترین شکل ممکن کشور را اداره کرد

فرمودند اشتباه میکنی ، ...... با کمتر از آن هم میشود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار