شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدای مدافع حرم حق بزرگی گردن این ملت دارند و باید آنها را تکریم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی پس از صرف صبحانه کاری با استاندار خوزستان با حضور در شهدای اهواز به آنها ادای احترام کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در اهواز: اظهار کرد: از زمانی که سپاه پاسداران به ما اعلام کند که مدافعان حرم شهید شده اند بلافاصله آنها را تحت پوشش قرار می دهیم.

وی افزود: ۲۰۹ شهید از مدافعان حرم تحت پوشش بنیاد شهید هستند بنابراین هر زمانی که شهید می شوند و سپاه اعلام کند آنها را تحت پوشش قرار می دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: یکی از انگیزه هایی که باعث شده به خوزستان سفر کنم رفتن در جمع کاروان های راهیان نور و زیارت یادمان هشت سال دفاع مقدس است.

شهیدی بیان کرد: قطعه مخصوصی در گلزاری شهدای اهواز برای شهدای مدافع حرم اختصاص دادند که کار خیلی خوبی است. در بازدید قبلی نیز پیشرفت پروژه حسینیه شهید علی هاشمی در گلزار شهدا را دیدم و انشاالله با حمایت های استانداری و اداره کل بنیاد شهید خوزستان پیشرفت های بیشتری هم داشته باشد.

وی با اشاره به وجود شهدای مدافع حرم بی شمار از میان مردم خوزستان اظهر کرد: بی تردید این شهدای عزیز و مدافع حرم به ویژه خوزستان، اهواز و آبادان حق بزرگی بر گردن این کشور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار