اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
آمار بالای شهدای مدافع حرم در خوزستان نشانه علاقه مردم این استان به اهل بیت(ع) است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: آمار بالای شهدای مدافع حرم در خوزستان نشان دهنده علاقه مردم این استان به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: آمار شهدای مدافع حرم در استان خوزستان 55 نفر است که آمار بالایی در کشور است و نشان می دهد که مردم خوزستان به اهل بیت(ع) و کشور علاقه مند هستند و دستورات رهبر معظم انقلاب را اجرا می کنند.

وی افزود: خانواده شهدای مدافع حرم ، مانند سایر خانواده های شهدا از خدمات این بنیاد برخوردارند. حجت الاسلام شهیدی گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب شهدای حرم اجر و مزد مضاعف نزد خدا دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: یکی دو سال است که در دفاع از مقدسات و حریم اهل بیت(ع) شهدایی از خوزستان و کشور تقدیم شد و متاسفانه سپاه شاید با تاخیر آمار شهدا را به بنیاد شهید اعلام می کرد که موجب کاستی هایی می شد اما اکنون به محض اعلام، خانواده این شهدا زیر پوشش و حمایت قرار می گیرند.

وی بیان کرد: در استان خوزستان شهدای مدافع حرم از طوایفی هستند که تشییع آنها با آمار بالایی از تشییع کنندگان همراه است و هزینه اولیه آن زیاد است که شاید توجه چندانی به این امر نمی شد اما هم اکنون هزینه اولیه و همه تمهیدات بر عهده بنیاد شهید و به نحو احسن انجام می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جریان سفر به خوزستان با برخی از خانواده های مدافع حرم و جانبازان و آزادگان در اهواز دیدار کرد. 

حجت الاسلام شهیدی قرار است با پیوستن به کاروان های راهیان نور راهی شهرستان های آبادان و خرمشهر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار