شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در اقدامی فرهنگی از علاقه‌‌مندان به رشته‌های این هیات دعوت ‌کرد تا زیر نظر این هیات به فعالیت در پیست ورزشگاه غدیر اهواز بپردازند.  
 
ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: گاها مشاهده می‌شود برخی افراد در سطح شهر و معابر عمومی دست به انجام حرکات نمایشی پرخطر می‌زنند که اساسا در ورزش کشور جایگاهی ندارد و باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم می‌شود و آسیب‌های اجتماعی را هم به دنبال دارد، بر این اساس هیات استان از این افراد دعوت می‌کند تا در مکانی ایمن و تحت نظر هیات به تخلیه هیجانات خود بپردازند.
 
وی گفت: بر این اساس هر شب از ساعت 21 تا یک بامداد در پیست مجموعه ورزشی غدیر اهواز پذیرای علاقه‌مندان هستیم و آن‌ها می‌توانند در رشته‌های دریفت، اسلالوم و ریس زیر نظر قهرمانان و ورزشکاران هیات به تمرین بپردازند.
 
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: علاقه‌مندان با ورود به پیست، بیمه ورزشی خواهند شد و می‌توانند ضمن تخلیه هیجانات خود، توانایی‌های‌شان را نیز نشان دهند.
 
وی گفت: از تمام دستگاه‌های اجرایی هم در خواست داریم که در این حوزه همگانی به ما کمک کنند، ضمن این که از سردار اسحاقی، فرمانده انتظامی استان و سرهنگ صفری، فرمانده انتظامی کلان شهر اهواز بابت همکاری‌های خوبی که در این زمینه با هیات استان داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار