شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
شوشان: نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز سه شنبه 10 فروردین ماه به‌منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور وارد استان خوزستان شد.

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز سه شنبه 10 فروردین ماه به‌منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور وارد استان خوزستان شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بدو ورود به استان خوزستان مورد استقبال عبدالحسین مقتدایی استاندار استان خوزستان و جمعی از مقامات استانی قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای استان خوزستان به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون رییس جمهوری در سفر به استان خوزستان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان خوزستان دیدار کرده و با حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهد کرد. دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و بازدید از پروژه مرکز ضایعات نخاعی جانبازان در دیگر برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در سفر به استان خوزستان است.
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment در تیتر بنویسید آقای شهیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار