شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
شوشان: سیدشریف حسینی با انتقاد از ادامه فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز، گفت: وجود و ادامه فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در کشور خدشه دار کردن  اطمینان مردم به سیستم پولی کشور را منجر می شود. 
 
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر نوع تخلفی از سوی موسسات مالی غیرمجاز پای دولت را به میان خواهد کشید، افزود: در صورت بروز تخلف از سوی موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز مردم دولت را طرف حساب خود می دانند چراکه بانک مرکزی به این نوع موسسات برای ادامه فعالیتشان اعتماد کرده است. 
 
حسینی با تاکید بر اینکه حساسیت دولت در خصوص تاسیس موسسات مالی غیرمجاز یک دهم درصد حساسیت های آن به ایجاد یک مغازه جزء نیست، ادامه داد: برخورد قاطع دولت با موسسات مالی غیرمجاز علاوه بر ایجاد ثبات در اقتصاد کشور به بهبود شرایط نیز منجر خواهد شد. 
 
وی با بیان اینکه تعیین تکلیف موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز مطالبه جدی و چندین باره مجلس از بانک مرکزی است، یادآور شد: دولت باید هرچه سریع تر با تعیین تکلیف این نوع موسسات مردم را از سردرگمی برهاند. 
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه مجلس آماده کمک به دولت درخصوص ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز است، تصریح کرد: بی‌اعتنایی به وجود چنین موسساتی اعتراضات گسترده مردم را منجر خواهد شد. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار