شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
مهندس مرادی: هدف نهایی طرح تحول نظام سلامت، تامین، حفظ و ارتقا سطح سلامت شهروندان و افزایش کمی و کیفی امید به زندگی آحاد مردم است و ارتقاء اطلاعات فنی پرسنل، نظارت و ارزشیابی مستمر فعالیت ها از ضروریات انکار ناپذیر این طرح می باشد

مهندس صادق مرادی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و مسئول اجرایی طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت دانشگاه به همراه دکتر آرش یلالی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از مراکز جامع خدمات سلامت شماره 3، 9، 10، 12، 13، 17، 19، پایگاههای سلامت تحت پوشش آنها و تعدادی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی حوزه بهداشت محدوده شرق اهواز بازدید و ضمن پایش برنامه ها از نزدیک در جریان روند اجرایی طرح تحول بهداشت قرار گرفت.

مرادی در ابتدای این بازدید با حضور در چند مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در منطقه زرگان از نزدیک در جریان وضعیت بهداشت محیط این منطقه قرار گرفت و دستور پلمپ یکی از واحدها را به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و عرضه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته صادر و در ادامه از مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاههای سلامت تحت پوشش آنها بازدید نمود و با کارکنان جذب شده در این مراکز به گفتگو پرداخته و به سوالات آنان پاسخ داد.

مسئول اجرایی طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت دانشگاه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به ویژگی ها و ظرفیت های موجود در کلانشهر اهواز از مراکز بهداشت اهواز و بویژه  مرکز بهداشت شرق انتظار بالایی داریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش همکاران شرق اهواز، بر تسریع در اجرای پروژه های تعمیراتی و زیباسازی و چیدمان استاندارد واحدهای بهداشتی تاکید کرد.

مسئول اجرای طرح تحول نظام سلامت دانشگاه در حوزه بهداشت دانشگاه با اشاره به ضرورت ورود جدی به مباحث فنی طرح تحول اظهار داشت: هدف نهایی طرح تحول نظام سلامت، تامین، حفظ و ارتقا سطح سلامت شهروندان و افزایش کمی و کیفی امید به زندگی آحاد مردم است.

مرادی افزایش و ارتقاء اطلاعات فنی پرسنل، برنامه ریزی، نظارت، بازرسی و ارزشیابی مستمر فعالیت ها را از ضروریات انکار ناپذیر طرح عنوان و بر اجرا و استمرار بازدید های خود و همکاران در روزها و ماههای آتی تاکید کرد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان در پایان با برشمردن ویژگی ها و ظرفیتهای پرسنلی و اعتباری شرق اهواز اظهار نمود: ان شاء الله همکاران مرکز بهداشت شرق اهواز، انتظارات معاونت بهداشت دانشگاه و مطالبات به حق مردم را بر آورده سازند.












نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار