اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره): در ایام نوروز درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان جهت ارائه خدمات به بیماران فعال بوده و درمانگاه های ارتوپدی، گوش، حلق و بینی و داخلی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نوبت دهی و خدمات رسانی لازم را انجام دادند
دکتر کامبیز معصومی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از ارائه خدمات مطلوب به مراجعین بیمارستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: شرایط آب و هوایی مطلوب استان خوزستان باعث جذب میهمانان نوروزی بسیاری در این ایام شد. همچنین با توجه به وجود مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در خوزستان، شاهد حضور جمع کثیری از هموطنان عزیزمان در قالب کاروان های راهیان نور از سراسر کشور در این استان هستیم، لذا خدمات رسانی مناسب و در خور شأن این عزیزان، نیازمند انجام تمهیدات ویژه بوده است.

وی گفت: به همین منظور و با توجه به اهمیت استراتژیک خدمات دهی در ایام تعطیل، برنامه ریزی دقیقی جهت پوشش کامل و ارائه خدمات به هموطنان عزیز در حوزه های مختلف و بویژه در بخش اورژانس بیمارستان انجام شد و با همکاری کلیه اساتید و پرسنل این بخش توانستیم بخوبی در جهت ارائه خدمات به مراجعین مرکز ارائه خدمات کنیم.

معصومی ادامه داد: در ایام نوروز درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز جهت ارائه خدمات به بیماران فعال بوده و درمانگاه های ارتوپدی، گوش، حلق و بینی و داخلی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نوبت دهی و خدمات رسانی لازم را انجام دادند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز افزود: همچنین در این ایام بر اساس نیاز، درمانگاه های جراحی مغز و اعصاب و ارولوژی نیز به طور ویژه در این مرکز راه اندازی شد و خدمات رسانی به بیماران در این زمینه نیز صورت گرفت.

معصومی عنوان کرد: در ایام نوروز در درمانگاه ارتوپدی 140 بیمار، درمانگاه گوش، حلق و بینی 50 بیمار و درمانگاه داخلی 35 بیمار، درمانگاه جراحی مغز و اعصاب به طور میانگین 10 بیمار و در درمانگاه ارولوژی 40 تا 50 بیمار بطور روزانه پذیرش شدند.

وی اظهارکرد: همانطور که می دانید بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز مرکز پذیرش بیماران قلبی عروقی، گوارشی و ریوی استان است که جنوب غرب کشور را نیز تحت پوشش خدمات درمانی قرار می دهد. به طوری که مراجعه بسیار زیادی از استان های همجوار از جمله بوشهر و ایلام به این بیمارستان صورت می گیرد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: در ایام نوروز امسال از تاریخ 29 اسفندماه 94 تا 13 فروردین 95، در مجموع مصدومین 457 مورد تصادف به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز ارجاع داده شد که در این میان به مجموع 3415 نفر ارائه خدمت شد.

معصومی افزود: همچنین در این مدت زمان، آمار جراحی های انجام شده نیز  270 مورد گزارش شد. با توجه به اهمیت ارائه خدمات مناسب به کاروان های راهیان نور در استان خوزستان، در این ایام 23 نفر از این عزیزان به صورت کاملا رایگان از خدمات درمانی مرکز استفاده کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار