شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کارمان برای صعود خیلی سخت است و تا این جا نشده است که شرایط صعود را پیدا کنیم.
 
نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر خونه‌به‌خونه بابل از سری رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی بود و خونه‌به‌خونه از تیم‌های بسیار خوب و باتجربه است که بازیکنان کاملی را از لیگ برتر جمع‌آوری کرده است و می‌دانستیم کارمان سخت است.
 
وی افزود: به هر حال شرایط ما به صورتی بود که باید بازی را می‌بردیم و بازی را هم خوب شروع کردیم و در کل به جز دو صحنه پنالتی که نصیب حریف شد و البته به گل هم تبدیل نشدند، به نظرم ما حتی در یک مورد هم به حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادیم و این نشان از باهوش بودن بازیکنانم و کارهای تاکتیکی آن‌ها بود.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در خصوص این دو صحنه پنالتی نیز باید کارشناسی صورت بگیرد، چرا که پنالتی اول از دید من اصلا پنالتی نبود و در مورد دومی هم با توجه به دور بودنم از صحنه نمی‌توانم اظهارنظر کنم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما در فاز حمله شرایط خیلی خوبی داشت ولی متاسفانه فکر می‌کنم بازیکنانم در این بخش از انسجام و اعتماد به نفس کافی برخوردار نبودند وگرنه می‌توانستیم بازی را با نتیجه مطلوب و پیروزی به پایان برسانیم که به این صورت نشد و بازی درنهایت بدون گل به پایان رسید.
 
دست‌نشان در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر باشگاه در خصوص نتایج اخیر تیم چه بوده و آیا هنگام پذیرفتن هدایت تیم قولی مبنی بر صعود به لیگ برتر به آن‌ها داده‌اید؟ گفت: صحبت خاصی نداشتم اما طبیعتا مسایل باشگاه بر پایه این است که تیم نتیجه بگیرد و موفق شود و آمدن من هم این بوده است که به تیم کمک کنم. کار خیلی سخت است و تا این جا نشده است که ما شرایط صعود را پیدا کنیم. البته هنوز امید و فرصت داریم.
 
وی ادامه داد: شرایط تیم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده است و این‌که مردم از کیفیت تیم راضی هستند، جای شکر دارد و مهم نیز همین است. در کل هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نشده است ولی تاحدودی رضایت آن‌ها وجود دارد اما خود من راضی نیستم و انتظارم با توجه به زحمت و تلاشی که می‌کشیم، بیشتر از این است. به هر حال وقتی خوب فوتبال بازی کنی و نتیجه نگیری، کمی دلسرد می‌شوی ولی من سعی می‌کنم این موضوع را به بازیکنانم انتقال ندهم و آن‌ها را برای مبارزه با تیم‌های دیگر و موفقیت، تشویق کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار