شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
وزیر اطلاعات در نشست با نخبگان و سران عشایر عرب هویزه: برادران عرب ما در خوزستان در همه دوره های تاریخ یار و یاور ما بودند
مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم خوزستان در این سفر یک روزه مطرح شد به آگاهی مسئولان در تهران خواهیم رساند و تلاش می کنیم این مشکلات حل شود.
اهواز - ایرنا - وزیر اطلاعات در نشست با نخبگان و سران عشایر عرب هویزه گفت: دولت تدبیر و امید در پاسخ به لبیک مردم خوزستان به ولایت فقیه، توجه ویژه ای به حل مشکلات مردم این استان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی عصر سه شنبه در حسینیه انصارالحسین شهر هویزه در جمع اهالی این شهرستان اظهار کرد: در پاسخ به ولایی بودن به مردم هویزه و عرب خوزستان مشکلات آنها را پیگیری می کنیم و مسائل آنان را به آگاهی مسئولان می رسانیم.

وی افزود: امروز به وسیله هوشیاری که در بین مردم خوزستان و برادران عرب وجود دارد و روی آوری آنها به ولایت فقیه، رهبری، در پاسخ به این ولایی بودن آنها امنیت را در شهرهای خوزستان بیش از پیش تامین می کنیم.

علوی گفت: مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم خوزستان در این سفر یک روزه مطرح شد به آگاهی مسئولان در تهران خواهیم رساند و تلاش می کنیم این مشکلات حل شود.

وی با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم هویزه و ابراز امیدواری در خصوص شکوفایی، امنیت، اقتصاد و فرهنگ در سال جدید بیان کرد: پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف حاصل امنیت و آرامش حاکم در جامعه است.

وزیر اطلاعات ، امنیت و آرامش حاکم در جامعه را حاصل تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان دانست و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان راه نفوذ دشمنان اسلام به این سرزمین بسته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد امسال سالی شکوفا در زمینه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگ باشد، چرا که سال 1394 سال سختی برای مردم بود و امیدواریم با توجه به اینکه صادرات نفت کشور به دو میلیون بشکه در روز رسیده بتوان مشکلات اقتصادی مردم را حل کرد.

علوی یادآور شد: جمهوری اسلامی در بحث امنیت و آرامش استقلال دارد و پیشرفت در سایر زمینه ها ناشی از امنیت است همانگونه که امنیت اساس عبودیت است.

وی تصریح کرد: این امنیت در جمهوری اسلامی به واسطه حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) است که نقشه های صهیونیست ها و استکبار جهانی را برملا می کند.

علوی با بیان اینکه صهیونیست ها و تکفیری ها توانستند در کشورهای عربستان سعودی، کویت، افغانستان، سوریه، یمن، عراق و حتی کشورهای اروپایی نفوذ کنند گفت: در کشور ما حتی یک حادثه تروریستی هم نتوانستند انجام دهند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: این نیست که دشمنان اسلام در سلب امنیت کشور تلاش نکردند بلکه تلاش های آنها بی فایده بود و به نتیجه نرسید و سربازان گمنام امام زمان مانع به نتیجه رسیدن تلاش آنها شدند.

علوی افزود: برادران عرب ما در خوزستان در همه دوره های تاریخ یار و یاور ما بودند و تاریخ بر این گواه است؛ چرا که مردم این منطقه شیعه هستند و از گذشته مردم این منطقه شیعه بوده اند.
وی یادآور شد: دشمنان اسلام تلاش بسیاری در ایجاد رخنه و اختلاف در بین برادران عرب و عجم و ایجاد دشمنی بین مسلمانان می کنند که مسلمانان در همه نقاط باید هوشیار بوده و در خصوص وحدت امت اسلامی و حفظ این وحدت آگاه باشیم.

علوی بیان کرد: عداوت دشمنان اسلام با عرب و عجم و ترک و بلوچ نیست بلکه آنها دشمنان همه مسلمانان هستند و باید حواسمان به این اختلاف افکنی و تفرقه اندازی آنها باشد.
وزیر اطلاعات یادآور شد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران وحدت و اتحاد وجود دارد که ناشی از وجود رهبری مقتدر و عالم و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: امروز وحدت در جمهوری اسلامی مورد حسادت همه کشورها به ویژه دوات های استکباری است که می خواهند با ایجاد اختلاف وحدت مسلمانان را از بین ببرند.
وزیر اطلاعات پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه انصار الحسین هویزه این شهرستان را به مقصد اهواز ترک کرد و از آنجا راهی تهران می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار