شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز را پل رسیدن به قهرمانی لیگ دانست.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز با تسلیت به مناسبت درگذشت محمود بقال‌زاده، پیشکسوت فوتبال استان اظهار کرد: شهرآورد فردا تحت تاثیر درگذشت فوتبالیست اسبق خوزستان است. او از فوتبالیست‌های خوش‌اخلاق استان بود اما به هر حال مجبور هستیم که در دیدار فردا به رقابت بپردازیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی با استقلال اهواز یکی از بازی‌های بسیار حساس لیگ است. البته نتیجه بازی در زمین بازی مشخص می‌شود و باید بگویم هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنند و امیدوارم با کسب سه امتیاز بتوانیم ضمن حفظ جایگاهمان به فکر بازی‌های آینده‌مان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی‌اش از تیم حریف عنوان کرد: استقلال اهواز یک تیم خوب است که از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد و نمی‌توانیم آن را دست‌کم بگیریم. تمام امتیازات برای ما مهم هستند و حق دست‌کم گرفتن استقلال اهواز را نداریم و برای حریف احترام قائل هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد راه شما برای کسب عنوان قهرمانی هموارتر باشد نیز گفت: شاید روی کاغذ به این صورت باشد ولی نتایج بازی‌ها در مسابقه‌ها مشخص می‌شود. اسم‌ها و رقبا در جدول مشخص نمی‌شوند و باید در هر بازی تلاش‌مان را بکنیم تا به سلامت عبور کنیم. دیدار فردا برابر استقلال اهواز یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما است و در واقع می‌توانم بگویم که پل ما برای رسیدن به قهرمانی است. باید تلاش کنیم که از این بازی دست پر خارج شویم.

ویسی خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در دور برگشت راحت امتیاز نمی‌دهد و ما امتیازات لازم را در نیم فصل اول کسب کردیم و باید بگویم در نیم فصل دوم سخت می‌توان امتیاز گرفت و باید مدارا کنیم و حواس‌مان به رقبا است. البته حریفان‌مان هم در نیم فصل دوم امتیاز از دست دادند و وضعیت مشابهی دارند. به هر حال باید امتیازات‌مان را تا پایان حفظ کنیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار