شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

شوشان : حضرت آیت موسوی جزایری درقسمتی از خطبه های امروز نماز جمعه اهواز فرمود: اقتصاد مقاومتی یعنی مایوس از خارج بوده و بتوانیم بوسیله نیروهای کشور خود، اقتصادمان را فعال کرده، از رکود خارج سازیم و توان اقتصادی را بالا ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: حضرت آقا شاخصهایی در این رابطه فرمودند؛ که یکی از آنها تامین امنیت غذایی کشور است. و برای تامین امنیت غذایی کشور باید به سراغ روستاهای خوزستان برویم، که دارای منابع آبی مناسب، زمینهای کشاورزی حاصلخیز و همچنین انرژی خورشیدی می باشند.

ایشان اظهار داشت: بنده عرض کنم که این مهم به دست جوانان بیکار که در روستاها بوده و از عشایر لر و عرب هستند قابل حل می باشد. البته در صورتی که دست آنها گرفته و آموزش داده شوند، و مقداری کمک به آنها تزریق شود تا بتوانند، دامداری، پرورش طیور، آبزی پروری، محصولات زراعی، باغی، لبنی، و انواع و اقسام این موارد را که انجام دهند، و این امرهم نیازمند پیگیری مسئولین مومن است.

وی در قسمت دیگری از خطبه ها افزود: طی جلسه ای که با مسئول برنامه و بودجه استان، جناب آقای حاجتی داشتیم، متعهد شدند که این موارد پیش برود و عملیاتی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار