شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
این یک رویا بود که دو تیم خوزستانی به فینال لیگ برتر صعود کنند. ما از ابتدای آغاز کارمان برنامه بلند مدت داشتیم و خوشبختانه توانستیم در سال دوم به فینال برسیم و می‌توان گفت از برنامه‌مان جلوتر هستیم. تا اینجا کار بزرگی کرده‌ایم و باید همین روند را ادامه دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: این یک رویا بود که دو تیم خوزستانی به فینال لیگ برتر بسکتبال برسند.

حماد سامری در گفت‌‌وگو با فارس، در مورد شرایط تیمش برای حضور در فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل پتروشیمی اظهار داشت: خوشبختانه بعد از برد مقابل شیمیدر و صعود به فینال بازیکنان از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند و در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی در مورد اینکه او مربی جوانی است و شاهین طبع با تجربه است این موضوع چقدر در بازی فینال تاثیر خواهد گذاشت گفت: هم شاهین طبع و هم مربیان دیگر که در طول فصل مقابل آن‌ها قرار گرفتیم همه اساتید ما هستند. من از سال 85 کار مربیگری را در لیگ دسته اول آغاز کردم و در حال حاضر بحث دو باشگاه که پتروشیمی و نفت آبادان است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان عنوان کرد: این یک رویا بود که دو تیم خوزستانی به فینال لیگ برتر صعود کنند. ما از ابتدای آغاز کارمان برنامه بلند مدت داشتیم و خوشبختانه توانستیم در سال دوم به فینال برسیم و می‌توان گفت از برنامه‌مان جلوتر هستیم. تا اینجا کار بزرگی کرده‌ایم و باید همین روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما امسال برنامه‌مان حضور در جمع 4 تیم بود و خوشحالم که به قولی که به مسئولان داده بودیم عمل کردیم و حتی فراتر هم پیش رفتیم.

سامری در مورد کُری‌های بین تماشاگران دو تیم و اتفاقاتی که در بازی مقدماتی در آبادان رخ داده بود گفت: سالن ما متاسفانه تنها یک ورودی دارد و به همین دلیل باید تماشاگران دو تیم باید در کنار هم بنشینند و این موضوع خودش تشنج ایجاد می‌کند امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که مشکلی ایجاد نشود. امیدوارم تماشاچیان هر دو تیم تنها تیم خودشان را تشویق کنند و مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش فارس، مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا یکشنبه به صورت 4 برد از 7 مسابقه آغاز می‌شود.

دو دیدار اول را پتروشیمی میزبانی می‌کند و دیدارهای سوم و چهارم در آبادان روز پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار